تراکتور مقابل ما متفاوت‌تر خواهد بود

منصوریان: بازی سختی را با برد پشت‌سر گذاشتیم

۱۳۹۴/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۹:۱۲
کد خبر: ۳۵۲۹۷۶
منصوریان: بازی سختی را با برد پشت‌سر گذاشتیم
سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: استقلال اهواز امروز با شجاعت بازی کرد و بازی سختی را پشت‌سر گذاشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال اهواز گفت:‌ از نوع صدای من متوجه می‌شوید که چه بازی سختی را پشت‌سر گذاشتیم. واقعاً در کنار زمین استرس داشتم از نتیجه راضی هستم و نحوه بازی تیم هم فوق‌العاده بود البته ما نباید اینقدر موقعیت‌سوزی کنیم. در هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم که این مسئله خوب نیست. نمی‌خواهم صابون موقعیت‌سوزی مثل فصل قبل به تن‌مان بخورد.

سرمربی نفت در ادامه تأکید کرد: می‌خواهم در مورد نماینده شایسته استان خوزستان استقلال اهواز صحبت کنم. این تیم کیفیت بالایی دارد 7 بازی آنها را به شخصه نگاه کرده‌ام. فرق تیم ما و استقلال اهواز تجربه بیشتر بازیکنان‌مان و وضعیت بد مالی این تیم است.

منصوریان خاطرنشان کرد:‌ آنها خیلی با شجاعت بازی کردند و واقعاً من درون زمین خیلی حرص خوردم. امیدوارم به این تیم کمک شود تا این مشکلات مادی را پشت‌سر بگذارد. به من می‌گفتند این تیم پنج شش تیم بازی آخرش را باخته ولی من اعتقاد داشتم همین مسئله کار ما را سخت می‌کنند چرا که آنها انتحاری بازی می‌کنند و هیچ تضمینی باری پیروزی تیم ما وجود ندارد به هر حریف تبریک می‌گویم و به آنها احترام می‌گذارم.

وی گفت: امیدوارم امکانات متفاوت و شرایط بهتری برای این تیم در نظر گرفته شود تا آنها به باختن عادت نکنند این تیم برای خطه‌ای است که گنج فوتبال محسوب می شود و اگر شما یک تورنمنت آنجا برگزار کنید می‌توانید 25 بازیکن قوی را شناسایی کنید. امیدوارم سازمان لیگ هم به این تیم کمک کند تا در بازیکنان استقلال اهواز انگیزه ایجاد شده و در ادامه عملکرد بهتری داشته باشند. شنیدم استقلال اهواز حتی برای آمدن به تهران با مشکل مالی روبه‌رو بوده و در محل مناسبی هم اسکان نداشته است که امیدوارم این مسئله هم درست شود.

منصوریان در مورد اینکه آیا نفت تهران در نیم‌فصل دوم می‌تواند خودش را بالا بکشد، اظهار داشت: به بزرگترهای تیم روز گذشته گفتم ما کار سختی داریم امروز در یک هوای آلوده بازی کردیم و یک روز هم دیدار ما به تعویق افتاده بود اما در همان تاریخ قبلی باید با تراکتورسازی بازی کنیم ما تا روز یکشنبه فرصت زیادی نداریم و باید خیلی سریع خودمان را ریکاوری کنیم. تراکتورسازی دیروز متفاوت بازی کرد و مطمئناً روز بازی مقابل ما هم متفاوت‌تر خواهد بود ما فعلاً نگاه‌مان بازی به بازی است و می‌خواهیم در این دیدار نتیجه بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز