به دنبال برگزاری دوره مربیگری فوتبال ساحلی فیفا؛

سایت جهانی فوتبال ساحلی پتانسیل این رشته ورزشی را در ایران ارزیابی کرد

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۴:۵۶
کد خبر: ۳۵۳۰۴۷
پس از برگزاری دوره 5 روزه مربیگری فوتبال ساحلی فیفا، سایت جهانی این رشته ورزشی در گزارشی به انعکاس برگزاری دوره فوق پرداخته است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این گزارش آمده است: دوره مربیگری فوتبال ساحلی فیفا با مدرسی مارسلو مندز به عنوان سرمربی کنونی تیم ملی ژاپن و یکی از چهره های برجسته ورزشی از روز 6 لغایت 10 آذر 94 در آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار شد. از شرکت کنندگان در این دوره می توان به مربیان لیگ برتر، لیگ دسته یک و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اشاره کرد. همچنین 5 بازیکن انتخابی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با 10 سال سابقه همراه این کلاس بودند.

 
این سمینار برای کمک به آموزش، تمرین و ساختار توسعه فوتبال ساحلی در مناطقی که پتانسیل برگزاری مسابقات این رشته ورزشی را دارند، برگزار می شود. همچنین براساس آخرین به روز رسانی آئین نامه فوتبال ساحلی طی برگزاری دوره های اخیر و برنامه ریزی هایی که برای آینده انجام شده، بر روی توسعه فوتبال ساحلی بانوان نیز تمرکز شده است. بحث، آموزش، تبادل نظر، دروس تئوری و ارتقاء سطح بازی مباحثی می باشند که در دوره اخیر به میزبانی آکادمی ملی فوتبال ایران به آنها پرداخته شده است.
 
 
ایران مدتهاست که به ورزش فوتبال ساحلی فعالیت خوبی داشته و این یکی از گام هایی است که به آنها در راستای موفق بودن نه تنها در سطح آسیا بلکه در سطح جهان کمک کرده است. همچنین ایران توسعه بسیار خوبی در سطح لیگ های آقایان در رده های مختلف داشته و در کنار آن نیز لیگ بانوان خوبی دارد. مطمئناً وجود این لیگ های خوب به عنوان پشتوانه تیم ملی ایران به عنوان یک نیروی مقتدر در منطقه محسوب می شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز