وضعیت تیم های لژیونرهای ایرانی لیگ ستارگان قطر (عکس)

العربی همچنان بهترین تیم است

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۰:۱۹
کد خبر: ۳۵۳۱۱۵
لیگ ستارگان قطر چهاردهمین هفته خود را پشت سر گذاشت و تیم الریان همچنان با قدرت در صدر جدول رده بندی یکه تازی می کند. شاگردان فوستی با 39 امتیاز و اختلاف 10 امتیازی با تیم دوم مدعی اصلی قهرمانی هستند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم های الجیش و لخویا با 29 و 28 امتیاز تعقیب کننده صدرنشین هستند. در این گزارش وضعیت تیم های لژیونرهای ایرانی در لیگ ستارگان قطر مورد ارزیابی قرار گرفته است؛

العربی و اشکان دژاگه

تیم العربی بهترین وضعیت را در میان تیم های لژیونرهای ایرانی دارد اما سران این تیم از نتایج به دست آمده اصلا راضی نیستند. آنها انتظار داشتند تیم العربی تا قبل از آغاز سال نو میلادی در رده های دوم تا چهارم جدول رده بندی حضور داشته باشد ولی این تیم با 23 امتیاز در جایگاه 5 جدول قرار دارد.

اشکان دژاگه در دو بازی اخیر تیم العربی در لیگ ستارگان به دلیل مصدومیت حضور نداشت و شائبه های زیادی را به وجود آورد. العربی در زمان ترانسفرهای زمستانی چهار بازیکن جدید را استخدام خواهد کرد.

ام صلال و آندارنیک تیموریان

رکورددار تساوی در 14 هفته اخیر لیگ ستارگان قطر یاران آندارنیک تیموریان هستند.تیم ام صلال با کسب 7 تساوی یکه تاز است.این تیم با 22 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی جای گرفت.

هافبک ایرانی تیم ام صلال به رغم شایعات متعدد رسانه های قطری همواره در ترکیب اصلی تیمش به میدان می رود و جدایی اش را تکذیب کرده است.

تیم ام صلال مدعی قهرمانی در این رقابت ها نیست و بزرگترین هدف آنها قرار گیری در جمع 4 تیم برتر جدول ره بندی است.

الغرافه و مسعود شجاعی

algharafa_com-20151031-537894

تیم الغرافه قطر در شش هفته اخیر لیگ ستارگان بسیار شکننده ظاهر شد و با قبول شکست های متوالی به رده دهم جدول بندی سقوط کرد.

تیمی که مسعود شجاعی را در اختیار دارد پس از رفتن چاموسکای برزیلی با هدایت حبیب صادق تونسی عملکرد ضعیفی داشت. این تیم می توانست حتی در جمع 4 تیم برتر جدول رده بندی حضور یابد اما نبود سرمربی به ضرر الغرافه تمام شد.

مسعود شجاعی هم یکی از بازیکنان اصلی تیم الغرافه در همه بازی ها بوده است. احتمالا سرمربی جدید تیم الغرافه طی چند روز آینده معرفی خواهد شد.

الاهلی؛ مجتبی جباری و پژمان منتظری

1

تیره روزی الاهلی با زلاتکو کرانچار کروات همچنان ادامه دارد. بهترین تیم دو فصل گذشته لیگ ستارگان قطر در فصل جاری خود را به انتهای جدول رده بندی نزدیک کرده است.

تیم الاهلی به خاطر مصدومیت های متوالی بازیکنان خارجی اش نتوانست با استفاده از بازیکنان جایگزین به توفیقی دست یابد.پژمان منتظری بیش از یک ماه از مصدومیتش می گذرد.

مجتبی جباری در اکثر دیدارهای تیم الاهلی بازیکن ثابت بوده است.این تیم با 14 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی حضور دارد.جایگاهی که حتی بدبین ترین هوادار تیم الاهلی نیز تصورش را نداشت.

المسیمیر و محمد نوری

یاران نوری را می توانیم از همین حالا کاندیدای اصلی سقوط به دسته پایین تر بدانیم. تیم المسیمیر با پذرفتن شکست های متوالی و پر گل و به دست آوردن 4 امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر جا خوش کرده است.

محمد نوری در دوبازی اخیر تیم المسیمیر به خاطر مصدومیت نتوانست به میدان برود. سرمربی کروات تیم محمد نوری همواره پس از شکست ها بازیکنان را مقصر اصلی می داند و تا به حال مسئولیت آنها را نپذیرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز