ستاره بارسا در ایتالیا (عکس)

مالک اینتر: مسی را جذب می کنم

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۱:۱۹:۱۵
کد خبر: ۳۵۳۱۲۲
مالک اینتر: مسی را جذب می کنم
اریک توهیر، مالک باشگاه اینترمیلان ایتالیا، مدعی شد در تلاش است لیونل مسی را استخدام کند و پیشنهاد خود را به بارسلونا ارائه خواهد داد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ توهیر افزود: زمان برای من مهم نیست و سعی می کنم مسی را به میلان بیاورم. اگر او بخواهد از بارسلونا جدا شود قطعا من او را استخدام خواهم کرد.

سایت اسپرتس کیدا در این گزارش می نویسد: تیم های منچستریونایتد و چلسی هم خواهان به خدمت گرفتن لیونل مسی هستند. سباستین ورون، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، در این باره می گوید: مسی زمانی به من گفته بود دوست تا در اینترمیلان بازی کند.

مالک اندونزیایی باشگاه اینترمیلان بلافاصله پس از ابراز نظر ورون اعلام کرد مسی را به میلان خواهد آورد. اریک توهیر چنین پیغام تبلیغاتی را در صفحه اجتماعی باشگاه اینترمیلان به نمایش گذاشت: مسی به اینتر می آید؟ چرا که نه! زمانی که قراردادش با بارسلونا به پایان برسد می توانیم با او قراردادی را امضا کنیم.

پیغام حماسی روبرتو مانچینی ذیل پیغام تبلیغاتی مالک اینترمیلان درج شده است. وی می گوید: می خواهیم تا اینتر میلان را به جایگاه واقعی اش برسانیم. ما شایسته قرارگرفتن در جمع 10 تیم برتر دنیا هستیم. ما در رتبه اول لیگ ایتالیا هستیم. تلاش می کنیم تا ددر همه دیدارها برنده باشیم. اینترمیلان تیم منسجمی است. ما در حال ساختن تیم جوان و متحدی هستیم تا بتوانیم با بهترین تیم های دنیا رقابت کنیم.

Untitled.png12

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز