محبت هواداران تراکتور را فراموش نمی‌کنم

نریمان جهان: با گسترش فولاد به دوران اوجم بازخواهم گشت

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۱:۲۳:۳۸
کد خبر: ۳۵۳۱۲۷
نریمان جهان: با گسترش فولاد به دوران اوجم بازخواهم گشت
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد پس از بازگشت به این تیم گفت: من از تراکتورسازی جدا شدم و به گسترش فولاد آمدم تا به دوران اوجم بازگردم

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سامان نریمان جهان از روز چهارشنبه در تمرین گسترش فولاد شرکت کرد تا به بحث های مختلف پیرامون وضعیتش در نیم فصل دوم لیگ برتر پایان دهد. این بازیکن جوان عنوان کرد: موفقیت های ورزشی ام را در گسترش فولاد تجربه کردم و در همین مجموعه به ارتقای تاکتیکی دست یافتم. ولی به هر حال دوره سربازی و حضور در تراکتورسازی هم گریزناپذیر بود و باید این دوره را طی می کردم.

وی اضافه کرد: تراکتورسازی برای تمامی ما آذری زبان ها، محبوبیت بسیاری دارد و آرزوی همه کمک به موفقیت بیشتر آن است. من هم با این تیم روزهای پرخاطره و ماندگاری را سپری کردم. محبت و لطف هواداران این تیم را هیچ موقع از یاد نمی برم.

سامان بازگشت به گسترش فولاد را، فرصتی برای برگشتن به دوران اوج خود دانست و گفت: علی‌رغم دریافت پیشنهاد از تیم های مختلف ایرانی و خارجی، به باشگاه خودم، گسترش فولاد تبریز آمدم. حضور فراز کمالوند در این تیم، یکی از دلایل انتخاب من بود. زیرا که در سال های قبل نیز با ایشان کار کرده ام.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز