عملکرد استقلال قابل دفاع است

نامجو مطلق: پرسپولیس با این شیوه بازی در کورس قهرمانی قرار می گیرد

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۱:۳۱:۳۴
کد خبر: ۳۵۳۱۲۹
نامجو مطلق: پرسپولیس با این شیوه بازی در کورس قهرمانی قرار می گیرد
مجید نامجومطلق روزهای سختی را در تیم گل گهر سپری می کند. او تیمی را تحویل گرفته که در جمع کاندیداهای سقوط به دسته دوم قرار دارد اما به آینده امیدوار است.

سرمربی گل گهر در این باره به سرویس ورزشی خبرگزاری برنا می گوید: خب من بازی این تیم در برابر نساجی مازندران را دیدم و بعد با تیم گل گهر قرارداد امضاء کردم. هر چند در آن بازی ضعف هایی در این تیم دیده شد اما بچه ها محکم و جسور بازی کردند. ساختار خوب تیم گل گهر یکی دیگر از دلایل حضور من در این تیم بود اما به سیرجان که آمدم بیشتر متوجه مشکلات فنی تیم شدم. تیم در برخی از خطوط با کمبود مهره تاثیر گذار مواجه است و تلاش خواهیم کرد در تعطیلات نیم فصل با جذب چند بازیکن خوب شرایط را بهبود بخشیم.

نامجومطلق در پاسخ به اینکه چه هدفی را برای آینده تیم ترسیم کرده است؟ گفت: واقعیت این است که این فصل نمی توانیم صعود به لیگ برتر را هدف نهایی خود قرار دهیم چون با سه تیم بالای جدول فاصل زیادی داریم. تلاش ما در وهله ابتدایی این است که از جمع کاندیداهای سقوط خارج شویم و بعد به جایگاه مناسبی در جدول رده بندی دست یابیم. آن وقت می توانیم برای صعود به لیگ برتر برنامه ریزی کنیم.

بازیکن اسبق سرخابی های پایتخت در مورد شرایط این روزهای لیگ برتر گفت: موفقیت این روزهای استقلال خوزستان یک اتفاق نیست. این تیم در 15 مسابقه ای که پشت سر گذاشته 4 گل خورده و این نشان از برنامه ریزی تیم در اجرای اصول دفاعی دارد. خوشحال خواهم شد موفقیت های این تیم تداوم یابد. در نیم فصلی که سپری شد عملکرد تیم استقلال تهران قابل دفاع بوده، ضمن اینکه پرسپولیس به کورس قهرمانی برگشته است. این تیم در ابتدای فصل خوب بازی می کرد اما نتیجه نمی گرفت اما این روزها علاوه بر اینکه خوب بازی می کند خوب هم نتیجه می گیرد. این خیلی خوب است. وقتی استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی باشند فوتبال باشگاهی رونق بیشتری می گیرد و تیم ملی هم از این جریان سود می برد. بی شک با این شرایط در نیم فصل دوم شاهد رقابت جذابی بین تیم ها خواهیم بود. البته باید به این نکته هم اشاره کنم تراکتورسازی و سپاهان، دو تیمی که در فصل گذشته مدعی بوده اند این فصل افت کرده اند و این در قهرمانی نیم فصل تیم استقلال خوزستان تاثیر گذار بوده است. امیدوارم این دو تیم به شرایط ایده آل خود نزدیک شوند. هر چه تعداد مدعیان قهرمانی بیشتر باشد جذابیت بازی های لیگ برتر بیشتر خواهد شد.

مجید نامجومطلق در پاسخ به این سوال که برگزاری بازی های لیگ یک در یک گروه بهتر است یا دو گروه؟ گفت: من از همان ابتدا دوست داشتم بازی ها در یک گروه برگزار شود چون اینطوری عدالت در صعود رعایت می شود و تیم های صعود کننده با همه تیم ها بازی کرده اند اما حضور 20 تیم در جدول بازی ها کمی شرایط را سخت کرده است. اکنون که نیم فصل از بازی ها سپری شده برخی از تیم ها به خاطر مشکلات مالی بریده اند و اعلام می کنند شاید در نیم فصل دوم در جدول بازی ها حاضر نشوند. نمونه اش تیم آلومینیوم هرمزگان که تیم فصل گذشته من بود. 38 بازی برای تیم ها سخت و طاقت فرساست و اگر شرایط به گونه ای شود که شرایط بازی ها به گذشته برگردد بهتر می شود. یعنی 16 تیم در یک گروه. اینطوری تیم های دسته اولی به اندازه تیم های لیگ برتری بازی خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز