ملی‌پوشان امید پا به پای سرخپوشان تمرین کردند

۱۳۹۴/۱۰/۰۳ - ۱۳:۰۴:۱۴
کد خبر: ۳۵۳۱۷۰
ملی‌پوشان امید پا به پای سرخپوشان تمرین کردند
تمرین پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس امروز از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی‌فر زیر نظر کادر فنی برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سرخپوشان تمرین روز پنجشنبه را از ساعت 11 در ورزشگاه درفشی‌فر و با حضور ملی‌پوشان امید برگزار کردند.

برانکو ایوانکوویچ که ساعاتی پیش از آغاز تمرین در ورزشگاه حضور داشت، پس از ورود بازیکنان به سالن بدنسازی، دقایقی برای آنها به صحبت پرداخت و برنامه‌های سرخپوشان تا دیدار برابر تیم پدیده، تمرینات، سفر به مشهد و دیگر موارد را برای آنها تشریح کرد.

بازیکنان در سالن بدنسازی زیر نظر مارکو استیلینوویچ تمرینات آماده‌سازی و گرم کردن بدن‌ها را در دستور کار قرار دادند. سپس با اعلام مربی بدنساز تیم، بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار گرفتند.

برنامه‌های برانکو و دستیارانش که از پیش تعیین و مشخص شده بود با ایجاد موانع و محوطه‌های محدود مشخص شده بود و بازیکنان مرحله به مرحله پیش می‌رفتند.

تاکتیک‌های انفرادی، گروهی، تیمی و بدنسازی سرعتی و عبور از موانع در بخش‌های مختلف تمرین قرمزپوشان در نظر گرفته شده بود.

مارکو که بین تمرینات تاکتیکی، برنامه‌های بدنسازی را برای بازیکنان در نظر گرفته بود، پس از تشریح مراحل متنوع و سرعتی، بازیکنان را به انجام هر چه بهتر آن تشویق می‌کرد.

برانکو ایوانکوویچ نیز بازیکنان را لحظه به لحظه به تمرکز بالا برای انجام تمرینات و مرور تاکتیک‌های کار شده، تشویق و تاکید ویژه‌ای روی انجام صحیح آن داشت.

دروازه‌بان‌ها هم زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات شاداب، پرفشار و متنوعی را در برنامه داشتند و در ادامه، گلرها در اختیار برانکو قرار گرفتند تا به بازی درون تیمی، شوت‌گیری و خروج روی ارسال‌های بلند از جناحین روی بیاورند.

در تمرین امروز سرخپوشان، کلیه بازیکنان و کادر فنی حضور داشتند و این جلسه تمرینی طبق روال معمول، پشت درهای بسته برگزار شد.

گفتنی است؛ آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به مشهد و دیدار برابر تیم پدیده، فردا جمعه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و پس از آن کاروان پرسپولیس در ساعت 20 به سمت مشهد مقدس پرواز خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز