فکر می کنم که این برنامه ها سیاسی است

لوچف: دوپینگ من یک دروغ بزرگ است/ می خواهند موفقیتم را پاک کنند

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۵:۰۹
کد خبر: ۳۵۳۳۶۴
لوچف: دوپینگ من یک دروغ بزرگ است/ می خواهند موفقیتم را پاک کنند
وزنه بردار فوق سنگین روسیه گفت: ثابت می کنم بیگناه هستم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، الکسی لوچف وزنه بردار سنگین وزن روس به دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگش از شرکت در رقابت های المپیک محروم شد.

در حالی که فدراسیون جهانی وزنه‌برداری و رسانه‌های روسی از مثبت اعلام شدن نمونه A آزمایش دوپینگ وزنه‌بردار سنگین‌وزن روس در مسابقات جهانی آمریکا موفق به شکستن رکورد حسین رضازاده و ثبت آن به نام خود شده بود خبر داده‌اند، اما وی هنوز این موضوع را باور ندارد و آن را دروغ بزرگ خواند.

وی پس از مثبت شدن تست دوپینگش در مسابقات جهانی وزنه برداری بیان کرد: من گیج شده ام. اینکه در بدن من ماده غیر قانونی وجود داشته باشد تعجب آور است.

او ادامه داد: هدف من المپیک است و سال ها برای ان تلاش کرده ام. فکر می‌کنم که بیشتر این یک نقشه ی سیاسی است. همه ی اینها بیشتر به یک بازی علیه ورزش روسیه شبیه است.

لوچف تاکید کرد: تمام مراحل قانونی را می روم و قوانین ضد دوپینگ را بررسی می کنم و حتی نمونه دوم را خواهم داد تا ثابت کنم بی گناه هستم.

لوچف در ادامه افزود: اینها همه دروغ است، چون می‌خواهند موفقیت من را پاک کنند. من به صورت منظم تست می‌دادم و اصلاً چنین چیزی صحت ندارد.

لوچف در پایان گفت: از تمام افرادی که در ورزش وزنه برداری هستند خواهش می کنم در مورد هیچ ورزشکاری قضاوت نکنند. زیرا شرایط پیچیده است.

نمونه آزمایش A این وزنه‌بردار مثبت اعلام شده است. وی درخواست نمونه B را ارائه کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز