اگر بازیکن باکیفیت بگیریم، خروجی خواهیم داشت

مهاجری: شرایط لازم را برای کسب ۳ امتیاز داریم/ در روز تعطیل شرایط بازی بهتر است

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۳:۴۶:۳۸
کد خبر: ۳۵۳۴۶۵
مهاجری: شرایط لازم را برای کسب ۳ امتیاز داریم/ در روز تعطیل شرایط بازی بهتر است
سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: اگر قرار است که مربی خارجی به لیگ بیاوریم فردی مثل برانکو را باید جذب کرد تا او را الگو قرار دهیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال پرسپولیس به مصاف پدیده خواهد رفت.

رضا مهاجری در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: امیدوارم با رسانه‌ها تعامل خوبی داشته باشیم تا با حداقل‌ها بتوانیم نتیجه بگیریم. باید از محمد مایلی‌کهن تشکر کنم که اردوی تیم ملی امید را یک روز زودتر تعطیل کردند تا تعامل خوبی با باشگاه‌ها داشته باشند. همچنین جای خالی مرحوم نوروزی را گرامی می‌دارم که آخرین گلش را به ما زد در شرایطی که ما دو بر یک جلو بودیم و گل زیبایی را به ثمر رساند.

وی افزود: یک مربی جنتلمن در پرسپولیس حضور دارد و اگر قرار است که مربی خارجی به لیگ بیاوریم فردی مثل برانکو را باید جذب کرد تا او را الگو قرار دهیم. پرسپولیس روز به روز شرایط بهتری پیدا می‌کند در 4-5 هفته اول این تیم جزو تیم‌های پائینی بود اما با آرامشی که داشتند خود را بالا کشیدند 2 هفته تا پایان نیم فصل مجازی مانده و پرسپولیس مدعی شده است. بازی مقابل پرسپولیس سخت است اما ما شرایط لازم را برای کسب 3 امتیاز داریم. می‌توانیم به وضعیت خود در جدول بهبود ببخشیم. در دیدار مقابل سپاهان مساوی شدیم اما بازگشتی که به مسابقه داشتیم از لحاظ روحی وضعیت ما را برای دیدار با پرسپولیس بهتر کرد.

سرمربی پدیده در مورد استفاده از یونس شاکری مصدوم و اینکه این نشان میدهد او با کمبود مهره روبرو است، عنوان کرد: تیم را با 16 بازیکن بستیم و 2 جای خالی نگه داشتیم تا از این جای خالی استفاده کنیم در نیم فصل نقاط ضعف را برطرف می‌کنیم. باید با مدیر باشگاه جلسه بگذاریم چراکه 3-4 نفر به ما اضافه خواهند شد. فریبرز مرادی در لیگ یک بازی می‌کرد که به ما اضافه شده است از نساجی به خاطر صدور رضایت‌نامه این بازیکن تشکر می‌کنم.

مهاجری در خصوص مصدومان و محرومان تیمش، خاطرنشان کرد: محروم نداریم اما میلاد غریبی، مسعود نظر زاده و یونس شاکری جزو مصدومان ما هستند. شاکری با تلاش کادرپزشکی شاید به ابتدای بازی برسد. در بازی مقابل سپاهان در 20 دقیقه آخر این تیم را تحت فشار قراردادیم. مصدومیت برخی بازیکنان باعث شد تا بازیکنان جوان خودشان را نشان دهند.

وی در مورد وضعیت روشنگر و اینکه این بازیکن عملکرد خوبی نداشته است، اظهار داشت: از همان ابتدا می‌خواستم یک گلر با کیفیت به تیم بیاورم اما با صحبت با مدیریت به این نتیجه رسیدیم که روشنگر و حیدری می‌تواند مشکل ما را حل کنند روشنگر به دلیل شکایت مدیر برنامه‌اش بازی نکرد و او کمی از لحاظ روحی دچار مشکل شد. قبل از این اتفاق او عملکرد خوبی داشت دیروز با او صحبت کردم و او گفت می‌تواند به ما کمک کند اما برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید بازیکن بگیریم باید این 2 بازی هم بگذرد.

سرمربی پدیده یادآور شد: باید علمی‌تر به این موضوع نگاه کرد. تیم نفت 5-6 مصدوم دارد. شما نیمکت این تیم را ببینید. صبای قم هم این وضعیت را دارد. محمد قاضی و بیک زاده مصدوم شدند. در لیگ ایران 20 روز تعطیلی هست و سپس 3 بازی پشت سر هم بازی می‌کنند در این بین تیم‌هایی برد می‌کنند که بازیکنان خوبی در سهمیه بزرگسال و 23 سال می‌گیرند ما در این بین از این مسئله ضربه خوردیم. قطعا در نیم فصل اردویی خواهیم داشت اما شرایط باشگاه باید این اجازه را بدهد که بازیکن بگیریم. شروع فصل اردوی ترکیه به ما کمک کرد و تا هفته هشتم خوب بودیم اما زمانی که آثار اردو از تیم رفت مشکلات ما شروع شد. استقلال خوزستان که صدرنشین است 10 روز در دبی اردو داشت. اردو از هر نظر کمک می‌کند ما به اردو نیاز داریم اما باید شرایط باشگاه را هم در نظر گرفت.

وی در مورد حضور هواداران، گفت:‌ قرار بود بازی دوشنبه باشد. چرا این مسابقه به شنبه افتاد؟ خودمان را کشتیم تا بازی با ذوب آهن 24 ساعت عقب بیفتد ولی کسی به حرف ما گوش نکرد این درحالی بود که پرواز ما کنسل شد اما می‌بینید به خاطر عدم تعامل 2 نفره بازی از دوشنبه به شنبه می‌افتد قطعا در روز تعطیل هوادار بیشتر می‌آید. در روز تعطیل شرایط برای برگزاری بازی بهتر است.

مهاجری در مورد اینکه آیا لیست مازاد دارد، گفت: 2 جای خالی داریم و اگر بازیکن با کیفیت خوب بگیریم قطعا خروجی هم خواهیم داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز