کارگاه منطقه ای روانشناسی ورزشی برگزار شد؛

کریمی:برگزاری این دوره ها باعث افزایش مراودات می شود

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۲:۳۲
کد خبر: ۳۵۳۴۹۲
کریمی:برگزاری این دوره ها باعث افزایش مراودات می شود
مدیر همبستگی المپیک گفت: تمام کشورهای شرکت کننده خواستار برپایی دوباره این کارگاه در ایران شدند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مراسم اختتامیه کارگاه منطقه ای روانشناسی ورزشی با حضور 15 نفر از دانش آموختگان ایرانی و خارجی این دوره، برگزار شد.

ناهید کریمی مدیر همبستگی المپیک در خصوص برگزاری این دوره گفت:این برای نخستین بار بود که از سوی سولیداریتی کمیته ملی المپیک کارگاه آموزشی روانشناسی ورزشی در منطقه و کشور زیر نظر پروفسور ژانگ رییس انجمن بین المللی روانشناسی ورزشی برگزار شد که براساس استانداردهای کمیته بین المللی المپیک در هر دوره می بایست 15 نفر باشند که در این دوره 6 نفر خارجی و 9 نفر ایرانی حضور داشتند.

وی ادامه داد:تمامی شرکتت کنندگان دوره فوق از مسائل مطرح شده در این کارگاه راضی بودند بطوریکه در آینده ای نزدیک بازهم شاهد برگزاری چنین دوره ای خواهیم بود از طرفی خود پرفسور ژانگ اعلام داشت که این کارگاه آموزشی با توجه به حضور مدرسین کارآزموده نسبت به سایر کارگاههای که خودش مدرسی آن را در گذشته برعهده داشت ویژگی خاص و ممتازی داشت.

کریمی ابراز داشت:در خاتمه کارگاه آموزشی فوق،افراد خارجی حاضر در این دوره ضمن قدردانی از برگزاری کارگاه منطقه ای فوق خواهان برگزاری مجدد آن در آینده شدند بخصوص که برگزاری چنین دوره هایی باعث افزایش مراودات ورزشی کشورهای مختلف خواهد شد.

مدیر واحد همبستگی المپیک در خاتمه گفت:در مراسم افتتاحیه واختتامیه این دوره آقای مهندس شهنازی دبیر کل کمیته،علیپورعضوهیات اجرایی، دکتر نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ودکتر واعظ موسوی مدیر بخش روانشناسی آکادمی ملی المپیک حضور داشتند و 15 نفر حاضر در این دوره گواهینامه کمیته بین المللی المپیک دریافت خواهند کرد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز