امیدوارم شرایط داوری به گونه‌ای باشد که ضرر نکنیم

استیلی: برای گلزنی بازیکن متخصص می خواهیم/عدم تمرکز نمی گذارد خوب تمرین کنیم

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۵:۲۱
کد خبر: ۳۵۳۵۰۷
استیلی: برای گلزنی بازیکن متخصص می خواهیم/عدم تمرکز نمی گذارد خوب تمرین کنیم
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: بعد از بازی با استقلال چند بازیکن از تیم ما جدا می‌شوند و یکسری بازیکنان هم اضافه خواهند شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، از سری بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر تیم فوتبال ملوان در اصفهان به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن گفت: امیدوارم بازی خوبی فردا انجام بدهیم. هم ما و هم ذوب آهن خوب بازی می‌کنند. ملوان در سه بازی از اشتباه داوری ضرر کرده و امیدوارم شرایط داوری به گونه‌ای باشد که ضرر نکنیم. در این چند بازی با وجود شایستگی که داشتیم نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم. بازی فردا حاتمی را نداریم. آرش افشین هم مصدوم است. صادق محرمی را هم نداریم، ان‌شالله بتوانیم فردا در کنار فوتبال خوب نتیجه لازم هم بگیریم.

وی در خصوص مصدومیت بازیکنان ادامه داد: بازیکنان خط جلوی ما بیشتر مصدوم بودند و آنها را در اختیار نداشتیم. هدف‌مان این است که بتوانیم از بازیکنان خوب در خط حمله استفاده کنیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. من و همکارانم در کادرفنی تلاش می‌کنیم از نظر بدنی، روانی بازیکنان را آماده بازی کنیم ولی برای گلزنی نیاز به بازیکن متخصص داریم.

استیلی در مورد درخواست پرسپولیس برای جذب عزت‌الله پورقاز گفت:  به حضور پورقاز احتیاج داریم و او تا آخر فصل که با ما قرارداد دارد در تیم ما می‌ماند. با جدایی او موافق نیستیم.

سرمربی ملوان در مورد مشکل ارتفاع از سطح دریا در اصفهان برای تیمش، گفت: همیشه این مشکل را در شهرهایی که در ارتفاع هستند، داریم. به همین دلیل دو روز زودتر به اصفهان آمده‌ایم و این مشکل ارتفاع برای تیم‌ ما کمتر می‌شود. مشکل اصلی ما مشکل مالی مان است و با این وضعیت تیم را حفظ کرده‌ایم. فرزاد حاتمی بخاطر مشکلات مالی جدا شد. دنیا مالی و مسئولان باشگاه در تلاش هستند که مشکلات حل شود و بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. گاهی اوقات عدم تمرکز نمی‌گذارد خوب تمرین کنیم و با این وجود بازیکنان ما بسیار تلاش می‌کنند و باید از آنها تشکر کنیم.

استیلی در مورد فهرست مازاد و لیست مورد نیازش گفت: بعد از بازی با استقلال چند بازیکن از تیم ما جدا می‌شوند و یکسری بازیکنان هم اضافه خواهند شد به ما الان صلاح نیست که اسامی این بازیکنان را اعلام کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز