تمام مردم خوزستان دوست دارند که تیم در صدر باشد

ویسی: از لحاظ روانی روی تیم باید کار کنیم/ جدول برای همه تیم‌ها دچار تغییر خواهد شد

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۴:۱۸
کد خبر: ۳۵۳۵۱۶
ویسی: از لحاظ روانی روی تیم باید کار کنیم/ جدول برای همه تیم‌ها دچار تغییر خواهد شد
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: وقتی تیمی به نباختن عادت کند کل مجموعه هم این باور برایشان ایجاد می‌شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، درچارچوب بازی های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال استقلال خوزستان در خانه میزبان سپاهان است.

عبدالله ویسی در مورد دیدار تیمش مقابل سپاهان، گفت: امیدوارم مثل هفته گذشته با یک بازی خوب 3 امتیاز را بگیریم و بتوانیم در ادامه کار عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه تأکید کرد:‌ سپاهان را کاملا می‌شناسیم با گذشت 15 هفته تیم‌ها از یکدیگر شناخت کامل پیدا کردند. ما هم تیم خوبی داریم از لحاظ فنی کیفیت خود را نشان دادیم باید از لحاظ روانی روی تیم کار کنیم تا بازیکنان مغرور نشوند امیدوارم فردا نتیجه لازم را کسب کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد مصدومان تیمش، خاطرنشان کرد: محمد طیبی را در بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت.

وی در مورد اینکه آیا موفقیت تیمش می‌تواند ادامه داشته باشد، تصریح کرد: نه تنها ما بلکه همه مردم خوزستان دوست دارند تیم در صدر باشد اگر بتوانیم باعث خوشحالی مردم شویم برایمان خوب است جدول برای همه تیم‌ها دچار تغییر خواهد شد باید وجودمان را بگذاریم تا با نتایج خوب بتوانیم به موفقیت برسیم. سختی‌ برای همه مسابقات است. اینکه بخواهیم برای بازیکنان ترسی به وجود بیاوریم که نیم فصل خیلی سخت است و شرایط خاصی دارد اینطور نیست باید تلاشمان را انجام دهیم تا به موفقیت برسیم کار سختی داریم اما این نیست که جو خیلی خاصی وجود داشته باشد.

ویسی در مورد اینکه آیا تیم خود را تقویت می‌کنند، گفت: یک بازیکن برزیلی کارش تقریبا تمام شده است. او فردا می‌آید تهران تا ما او را ببینیم و از هفته بعد این بازیکن را در اختیارداریم. این بازیکن در پست هافبک است و پشت مهاجم بازی می‌کند. 2 بازیکن دیگر هم هستند که ایرانی هستند که مدنظر ما هستند که کار یکی از آنها تمام شده است.

سرمربی استقلال خوزستان تأکید کرد: وقتی تیمی به نباختن عادت کند کل مجموعه هم این باور برایشان ایجاد می‌شود. امیدوارم این روند برای تیم ما ادامه داشته باشد و به نتیایج فعلی قانع نشویم امیدوارم همین نتایج را هم در ادامه مسابقات کسب کنیم.

وی در پایان در مورد تمجید پیشکسوتان از استقلال خوزستان، گفت: از رسانه‌ها، پیشکسوتان و مردم تشکر می‌کنم. وقتی پیشکسوتان که دو پیراهن بیشتر پاره کردند از ما تمجید می‌کنند حال می‌کنم. با یک باخت همه چیز تمام نمی‌شود بایرن مونیخ، بارسلونا و تیم‌های بزرگ هم می‌بازند تیم ما با یک باخت نابود نخواهد شد امیدوارم بتوانیم همه را در پایان فصل خوشحال کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز