برای رفتن و ماندن اسکوچیچ مدیران تصمیم می گیرند

بختیاری‌زاده: برای بقا در لیگ به برد احتیاج داریم

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۳:۲۰
کد خبر: ۳۵۳۵۲۰
بختیاری‌زاده: برای بقا در لیگ به برد احتیاج داریم
مربی فولاد خوزستان گفت: با توجه به شروع دور برگشت بازی ها تیم با روحیه ای جدید پا به بازی می گذارد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم فولاد و راه آهن به مصاف هم می روند.

مربی تیم فولاد در نشست خبری قبل از بازی اظهار داشت: بازی با راه آهن با توجه به اینکه اولین دیدار دور برگشت است برایمان از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است از این جهت که برد در این مسابقه می‌تواند روحیه جدیدی به تیم دهد و فولاد را به دور برگشت مسابقات امیدوار کرده تا بتوانیم با جمع‌آوری امتیازات لازم به آنجایی که استحقاقش را داریم برسیم.

وی ادامه داد: راه‌آهن را آنالیز کرده و شناخت خوبی از این تیم داریم آنها تیم خوبی هستند و در 3-4 بازی آخر به هیچ وجه شایسته شکست نبودند. ضمن اینکه راه‌آهن تیمی جنگنده و  دونده‌ای است که فوتبال را منظم بازی می‌کند.

مربی فولاد گفت: به همین دلیل می‌گویم که بازی سختی را در پیش داریم اما فولاد برای این مسابقه تمرینات لازم را انجام داده و انگیزه لازم را برای کسب نتیجه خوب از بازی فردا داریم. می‌دانیم بازی با راه آهن بازی سختی است .

بختیاری‌زاده در پایان از مصدومیت وکیا خالدی و ایمانی و عدم حضور آنها در بازی فردا خبر داد.

همچنین پیش از آغاز نشست خبری مدیر رسانه‌ای فولاد ضمن عذرخواهی از خبرنگاران بابت عدم حضور اسکوچیچ در نشست خبری در این خصوص اظهار داشت: پرواز ما با تاخیر همراه بود و اسکوچیچ مجبور شد به سر تمرین برود و از این بابت از خبرنگاران عذرخواهی کرد.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود بازی فردا در صورت عدم موفقیت فولاد بازی آخر اسکوچیچ خواهد بود گفت: اجازه دهید این مسائل را مدیریت از طریق وب سایت باشگاه اطلاع کند و از خبرنگاران می‌خواهم در این نشست فقط در مورد مسائل فنی سوال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز