قهرمانان دوپینگی می‌خواهند خیلی زود به هدف برسند

لشگری: دوپینگی‌ها فریب می‌خورند/ عده‌ای می‌خواهند با زحمت کمتر به نتیجه برسند

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۲:۲۰
کد خبر: ۳۵۳۵۵۲
لشگری: دوپینگی‌ها فریب می‌خورند/ عده‌ای می‌خواهند با زحمت کمتر به نتیجه برسند
دارنده مدال برنز المپیک لندن گفت معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد که اکثر ورزشکاران تست دوپینگشان در اردو مثبت در می‌آید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مثبت شدن تست دوپینگ یکی کشتی گیر در سال منتهی به المپیک سبب شده تا نگرانی ها در این باره فزونی پیدا کند. به ویژه اینکه کشتی امید نخست ما برای کسب مدال در المپیک ریو محسوب می شود.

احسان لشگری دارنده مدال برنز المپیک لندن درباره رواج دوپینگ بین ورزشکاران بیان داشت: به نظر من بعضی از ورزشکاران می‌خواهند خیلی زود و با زحمت کمتر به هدفی که باید با زحمت زیاد به آن دست یابند، برسند.

آزادکار ملی‌پوش کشورمان ادامه داد: متأسفانه بعضی از ورزشکاران دوپینگی گول می‌خورند و اشتباه می‌کنند و بنابراین اسیر دوپینگ می‌شوند این خیلی بد است. معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد که تست بیشتر قهرمانان در مسابقات مثبت در نمی‌آید ولی در اردو گرفتن مثبت می‌شود.

لشگری درخصوص وضعیت معیشتی ورزشکاران به ویژه بعد از دوران قهرمانی نیز اظهار داشت: باید ورزشکاران بیمه معتبر شوند و همچنین حقوق آن‌ها به موقع پرداخت شود. درست است افرادی مثل من نیاز مالی ندارند ولی هستند کسانی که برای این حقوق برنامه‌ریزی کرده و بخشی از امورات زندگی خود را از این حقوق می‌گذرانند.

آزادکار مدال‌آور المپیک خاطرنشان کرد: خیلی از قهرمانان گذشته احتیاج دارند. به هرحال آن‌ها همه ورزشکاران برای بالا بردن پرچم کشور تلاش کرده‌اند و حقشان است که حمایت شوند. خیلی از ورزشکاران از مصاحبه فرار می‌کنند چون برای یک ورزشکار بد است که این‌ها را بگوید. من هم دوست ندارم ولی کاش توجه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز