نگاه فنی علی جباری به دیدار استقلال و سیاه جامگان؛

غرور، آفتی بزرگ برای استقلال خواهد بود/ روحیه آبی‌ها بالا رفته است

۱۳۹۴/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۴:۴۰
کد خبر: ۳۵۳۵۷۹
علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال نظرات فنی خود را درباره دیدار آبی پوشان مقابل سیاه جامگان ارایه کرده است.

"استقلال در بازی برابر تراکتورسازی عملکرد بسیار خوبی را به اجرا گذاشت و توانست با ارایه  فوتبالی هدفمند و قابل قبول در خانه حریف به پیروزی رسیده و به یک قدمی قهرمانی جام حذفی برسد. این پیروزی باعث شد روحیه بازیکنان به طرز قابل ملاحظه ای برای جدال یکشنبه افزایش یابد.

بازی با سیاه جامگان جدالی سرنوشت ساز و حیاتی برای استقلال محسوب می شود. شاید بر روی کاغذ بازی آسانی تصور شود اما در واقع این طور نیست و بازیکنان استقلال باید بدانند به مراتب دیداری سخت تر از تراکتورسازی پیش رویشان است. مهم ترین نکته ای که پرویز مظلومی باید به شاگردانش گوشزد کند فرار از آفت غرور است. آنها باید بدانند چون در تبریز و برابر تیم قدرتمندی همچون تراکتور به پیروزی رسیده اند از پیش برنده مقابل سیاه جامگان نیستند، اگر این تفکر در ذهنشان ملکه شود پیروزی و کسب سه امتیاز محتمل به نظر می رسد در غیر این صورت روزی سخت را تجربه می کنند که پایان آن پشیمانی است.

در غیاب مهدی رحمتی، وحید طالب لو وظیفه حراست از دروازه استقلال را برعهده دارد. طالب لو کار بسیار دشواری پیش رو دارد و باید ثابت کند همچنان می توان به او تکیه کرد هرچند که جانشین رحمتی شدن کار بسیار سختی است. خط دفاعی استقلال هم نسبت به هفته های گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و و در دفاع تیمی به یک ثبات نسبی رسیده اند اما در خط هافبک کمبودهایی وجودارد که به واسطه نیروی انسانی است و حتما برای نیم فصل دوم باید  خط هافبک استقلال تقویت شود. در نهایت می رسیم به خط حمله خوشبختانه سجاد شهباززاده به روزهای اوجش برگشته و با گل هایی که این روزها  می زند توانایی های فنی اش را به رخ همه کشیده است و به نظر من عدم دعوت این بازیکن به تیم ملی اشتباهی بزرگ از طرف کی روش است. برگ برنده استقلال در حال حاضر شهباززاده است که یک تنه بار هجومی استقلال را برعهده گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز