امیدوارم بتوانیم سهمیه تیمی را در المپیک بگیریم

واعظی: فدراسیون ها شرایط مالی خوبی ندارند/با تزریق پول می توان انگیزه بیشتری ایجاد کرد

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۲:۴۷
کد خبر: ۳۵۳۷۲۷
واعظی: فدراسیون ها شرایط مالی خوبی ندارند/با تزریق پول می توان انگیزه بیشتری ایجاد کرد
سرمربی تیم ملی ریکرو گفت: فدراسیون دست تنها است و نیاز به حمایت دارد تا به اینجا مسئولان فدراسیون زحمت زیادی کشیدند و خوشبختانه نتایج خوبی هم کسب شده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، غلامرضا شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون تیراندازی با کمان حضور پیدا کرد. حجت‌الله واعظی در این دیدار درباره شرایط کمانداران ریکرو گفت: بچه‌ها در اردو هستند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و امیدوارم بتوانیم سهمیه تیمی را در المپیک بگیریم. با کمک مسئولین و حمایت‌های آنها با انگیزه بیشتری کار را دنبال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: انتظار داریم رشته‌های المپیکی بیشتر حمایت شود تا در المپیک حرف برای گفتن داشته باشیم. خیلی از فدراسیون‌ها شرایط مالی خوبی ندارند و انتظار داریم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در ماه‌های پایان سال با تزریق بودجه از ورزشکاران و مربیان حمایت کنند تا با انگیزه بیشتری کار را دنبال کنند.

سرمربی تیم ریکرو گفت: فدراسیون دست تنها است و نیاز به حمایت دارد تا به اینجا مسئولان فدراسیون زحمت زیادی کشیدند و خوشبختانه نتایج خوبی هم کسب شده است اما انتظار داریم این حمایت‌ها بیشتر شود.

واعظی درباره حضور سرزده شعبانی‌بهار در اردوی تیم ملی گفت: ما هم از این موضوع تعجب کردیم اما خوشحال شدیم و مسئولان ورزش در این هوای سرد و فشار کاری بالا قبول زحمت کردند و به اردوی تیم ملی سر زدند. همین که از نزدیک شاهد تمرینات بچه‌ها بودند ارزشمند است و باعث دلگرمی ما می‌شود.

نظر شما