بازیکنان جوان در رختکن گریه کردند

منصوریان: بلدم تیم را از نظر روحی آماده کنم

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۷:۰۱
کد خبر: ۳۵۳۸۴۸
منصوریان: بلدم تیم را از نظر روحی آماده کنم
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ما امشب جلسه‌‌ای با بازیکنان خواهیم داشت و بلد هستم تیمم را از لحاظ روحی روانی برگردانم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: امروز می‌خواستم در کنفرانس حاضر نشوم چون شرایط روحی تیمم خوب نبود ولی منت نمی‌گذارم و به احترام شما در نشست خبری حاضر شدم. از شما می‌خواهم در مورد مسائل حاشیه‌ای و مسائل مالی تیمم سوال نکنید.

وی افزود: در مورد مسائل فنی نمی‌توانیم به تیم تراکتورسازی رجوع کنیم چون تونی رفته و قلعه‌نویی‌ آمده است. ما باید به کادر فنی تراکتورسازی برگردیم و سعی می‌کنیم نسبت به عملکرد تراکتورسازی در بازی با استقلال برنامه‌ریزی کنیم. تراکتورسازی تماشاگران بسیاری دارد و وقتی تماشاگر داخل ورزشگاه باشد قطعا بازی جذاب‌تر خواهد شد. البته امیدوارم ما میزبانی برای تماشاگران تبریزی باشیم چون تماشاگری نداریم که بخواهیم از میزبانی تیم‌مان استفاده کنیم.

منصوریان درباره مشکلات مالی تیمش و تحریم تمرینات، گفت: علت اینکه خواهش کردم کسی سوال نکند به خاطر همین مسائل بود. من به شخصه یک مهره هستم که سمت راستم بازیکنان و سمت چپم هیأت مدیره است. امروز اتفاقی داخل رختکن افتاد و من همه مشکلات را می‌دانم. ما همه داخل یک کشتی هستیم و باید بگویم که خیلی احساسی هستم و معمولا تحت تأثیر قرار می‌گیرم.

منصوریان تأکید کرد: امروز 4-3 بازیکن در رختکن پیش من گریه کردند و فضایی به وجود آمد که خیلی ناراحت شدم و در این بین شرایط من خیلی سخت است و تحت فشار روحی شدیدی هستم. اجازه بدهید امروز به این سوال پاسخ ندهم و فردا مقابل تراکتورسازی بازی کنیم و ان‌شاءالله که بتوانیم بعد از بازی با تراکتورسازی شاهد اتفاقات مثبتی باشیم.

منصوریان در خصوص اختصاص دادن 10 درصد از ظرفیت استادیوم به تماشاگران تراکتورسازی گفت: ‌اگر ما بخواهیم یک درصد به خودمان اختصاص بدهیم تنها فامیل‌های من به استادیوم می‌آیند.ما در بازی‌های خودمان هم میزبان نبوده‌ایم فقط یادم است یک بار در بازی با راه‌آهن و یک بار در بازی با سایپا متوجه شدم که تعداد حاضرین در ورزشگاه به 200 نفر هم نمی‌رسند. فردا هم قدم آذری‌ها روی چشم‌مان و ان‌شا‌الله ورزشگاه را پر کنند. اگر ما بخواهیم بگوییم 10 درصد را به تراکتوری‌ها بیشتر نمی‌دهیم آن وقت شما به عنوان یک خبرنگار 90 درصد تماشاگر دیگر را از کجا می‌آورید؟

منصوریان با اشاره به عملکرد ایمان مبعلی گفت:‌او 4 بازی است به ما کمک کرده و 10 امتیاز گرفته‌ایم. همیشه هم گفته‌ام و حسرت می‌خورم چرا مبعلی دیر به حقش رسید و تا 20 سال دیگر هم فوتبال ما مثل مبعلی به خودش نخواهد دید.

سرمربی نفت در خصوص بازی فردای تیمش گفت: ما امشب جلسه‌‌ای با بازیکنان خواهیم داشت و بلد هستم تیمم را از لحاظ روحی روانی برگردانم. تراکتورسازی یک کلکسیون بازیکن در اختیار دارد و ما هم یک کلکسیون مصدوم . اگر ما بتوانیم از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کنیم و از بازی صبا و تراکتورسازی سربلند بیرون بیاییم ان‌شاءالله در نیم فصل دوم شرایط مان خیلی بهتر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز