به منظور شرکت در مراسم پاروی طلایی؛

کتایون اشرف به بارسلونا دعوت شد

۱۳۹۴/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۹:۵۴
کد خبر: ۳۵۳۸۶۶
کتایون اشرف به بارسلونا دعوت شد
کتایون اشرف سال گذشته با دریافت جایزه در مراسم جایزه پاروی طلائی آکادمی جهانی قایقرانی به عضویت این آکادمی در آمد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مراسم جایزه پاروی طلائی آکادمی جهانی قایقرانی در بارسلونا اسپانیا برگزار می شود و کتایون اشرف به منظور اهداء جایزه یکی از بخش ها به مراسم دعوت شد.

کتایون اشرف سرمربی تیم ملی اسلالوم کشورمان سال گذشته با دریافت جایزه در مراسم جایزه پاروی طلائی آکادمی جهانی قایقرانی به عضویت این آکادمی در آمد. اما امسال رئیس آکادمی جهانی قایقرانی از کتایون اشرف دعوت کرده است تا علاوه بر حضور در مراسم، جایزه بخش توسعه نهادهای ورزشی را که سال گذشته خود آن را دریافت کرده بودیم، اهداء کند.

راب ون بامل رئیس آکادمی جهانی قایقرانی طی نامه ای خطاب به رئیس فدراسیون قایقرانی رسما از کتایون اشرف دعوت کرده تا در مراسم جایزه پاروی طلائی 2015 حضور پیدا کند. در نامه رئیس آکادمی جهانی قایقرانی آمده است:

آقای امینی

رئیس فدراسیون قایقرانی

جایزه جهانی پاروی طلائی سال آینده در بارسلونای اسپانیا در ٧ بخش اهدا می شود. من از کتایون اشرف درخواست می کنم تا اهدا کننده ی جایزه به برنده بخش توسعه نهادهای ورزشی سال ٢٠١٥ باشند. همانطور که مستحضرید ایشان به همراه آنو شرستا از نپال در سال گذشته برنده ی جایزه در همین بخش بوده اند. در حال حاضر کتایون اشرف یکی از اعضا آکادمی جایزه جهانی پاروی طلائی می باشد و برای اهدا جایزه بسیار شایسته است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز