الهه احمدی در گفتگو با برنا:

استارت آماده‌سازی تیم باید زودتر بخورد/بهترین مدال را می‌گیرم

۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۲۳:۰۱:۱۰
کد خبر: ۳۵۳۹۲۲
تیرانداز بانوی ملی‌پوش ایران گفت: به خاطر کمبود فشنگ متأسفانه نتوانسته‌ایم آن طور که باید در ماده 50 متر خوب کار کنیم و با افت و خیزهای زیادی همراه بوده‌ایم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، الهه احمدی قهرمان تیراندازی آسیا در خصوص شرایط خودش و تیم ملی با توجه به نزدیک شدن به المپیک ریو صحبت کرد.

صدرنشین رنکینگ جهانی در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به برگزاری اردوی تیراندازی اظهار داشت: دو هفته بعد از رقابت های کویت اردو شروع شده است و برپایی این اردو بیشتر به خاطر آماده سازی تیم قبل از رقابت های المپیک ریو است.

احمدی با توجه به مشکلات موجود در اردوی تیراندازی افزود: حدود 3 سال است که با مشکل نبود مهمات مواجه شده ایم و در این مدت همیشه این مسئله ما را آزار داده است و برای تمرینات این مشکل موجود بوده است. این که این مشکل از کجاست و چه کسی باید برای رفع آن اقدام کند را نمی دانم ولی همین قدر بگویم که این معضل همیشه باعث کاهش قابلیت های فنی تیراندازان خواهد شد و با توجه به اینکه در سال منتهی به المپیک قرار داریم به ضررمان تمام خواهد شد.

قهرمان تیراندازی جهان در ادامه گفت: به خاطر کمبود فشنگ متأسفانه نتوانسته ایم آن طور که باید در ماده 50 متر خوب کار کنیم و با افت و خیزهای زیادی همراه بوده ایم.

وی اذعان داشت: هر آنقدر که در 50 متر عملکرد قابل قبولی نداشته ایم در ماده 10 متر بسیار خوب کار کرده و توانسته ایم که مدال های زیادی را به دست آوریم. قصد داریم که با تمرکز روی ماده 10 متر شرایط خودمان را در آسیا تثبیت کنیم و همیشه در صدر قرار داشته باشیم.

صدرنشین رنکینگ جهانی تیراندازی با اشاره به گرفتن سهمیه المپیک ریو اظهار داشت: متأسفانه در قانون بازی های المپیک هرکسی فقط می تواند در یک ماده جواز حضور در المپیک را بگیرد و با توجه به اینکه می توانستم در ماده دیگر هم کسب سهمیه کنم این امر از من گرفته شده است.

احمدی ادامه داد: اگر در کویت اختلافاتی که با فدراسیون جهانی پیش آمد پیش نمی آمد شاید چند سهمیه دیگر را هم گرفته بودیم. هر چند که در رقابت های پیش رو بچه ما این فرصت را دارند که تعداد سهمیه ها را بیشتر کنند.

ملی پوش ایران خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم از دیگر کشورهای آسیایی جا نمانیم و در جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم باید خیلی زود استارت کار را بزنیم و هرچه زودتر آماده سازی داشته باشیم درصد موفقیت مان در المپیک و بازی های آسیایی بیشتر خواهد بود.

تیرانداز ملی پوش ایران در خصوص اینکه در المپیک چه نتیجه ای را کسب خواهد کرد اظهار داشت: نمی توانم از الان پیش بینی کنم ولی تمام سعی ام را خواهم کرد که شایستگی های خودم را ثابت کنم و خوش رنگ ترین مدال را در المپیک بگیرم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز