ساوتهمپتون ۴-۰ آرسنال؛

توپچی‌ها به توپ بسته شدند!

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۴۶:۰۷
کد خبر: ۳۵۴۰۹۴
توپچی‌ها به توپ بسته شدند!
پرونده هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال انگلیس با شکست سنگین تیم آرسنال در زمین ساوتهمپتون بسته شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، آخرین بازی از هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر انگلیس را تیم‌های ساوتهمپتون و آرسنال ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب برگزار کردند که این بازی را تیم ساوتهمپتون با حساب ۴ بر صفر به سود خود به پایان رساند.

نیمه نخست این بازی را شاگردان رونالد کومان یک بر صفر برنده شدند. در این نیمه کوکو مارتینا در دقیقه ۱۹ برای میزبان گلزنی کرد. در حالی که انتظار می‌رفت در نیمه دوم شاگردان ونگر بهتر ظاهر شوند اما بار دیگر این ساوتهمپتون بود که تهاجمی ظاهر شد و سه بار دیگر توسط شان لانگ (۵۵ و ۹۳) و ژوزه فونته (۶۹) به گل رسید تا شکست سنگینی را به توپچی‌های لندنی تحمیل کند. در دقیقه ۸۹ بازی نیز تیر دروازه مانع باز شدن دروازه آرسنال شده بود.

بعد از شکست عصر روز شنبه تیم لسترسیتی در زمین لیورپول این فرصت در اختیار آرسنال قرار گرفته بود تا با پیروزی برابر ساوتهمپتون به صدر جدول صعود کند ولی این تیم برای چندمین بار در طول فصل فرصت صدرنشینی را از دست داد و با ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. ساوتهمپتون نیز با ۲۴ امتیاز در مکان دوازدهم ایستاده است. تیم لسترسیتی با ۳۸ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ جزیره است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز