جهت حضور در تورنمنت سوچی روسیه؛

امیرشقاقی: دو ماه زمان داریم تا تیم آماده‌ای را به مسابقات اعزام کنیم

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۵:۲۰
کد خبر: ۳۵۴۱۰۳
سرمربی تیم ملی زیر 19 سال بانوان درباره حضور تیم ملی فوتبال دختران جوان در تورنمنت سوچی صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهناز امیر شقاقی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: برنامه خود را به کمیته بانوان ارائه کرده ام و قرار است از هفته آتی اردوهای تیم ملی جوانان آغاز شود تا بتوانیم تیم خوبی را به مسابقات سوچی که یک تورنمنت بسیار عالی برای ما محسوب می شود، شرکت کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: از 11 دیماه اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی آغاز می شود تا بازیکنان علاوه بر تمرینات پی در پی که در اردوها برگزار می کنیم، در شرایط بازیهای دوستانه قرار بگیرند و در نهایت به یک جمع بندی کامل از لحاظ تیمی برسیم و بازیکنان برتر را به این تورنمنت اعزام کنیم.
 
سرمربی تیم ملی زیر 19 سال گفت: همانطور که می دانید از شهریورماه تاکنون بازیکنان اردویی نداشته و برخی از آنها در لیگ بازی می کنند اما در دو مرحله اول بدون شک از لحاظ آمادگی جسمانی، ذهنی و تاکتیکی با مشکل رو به رو خواهیم شد. تمام برنامه ریزی و هدف ما این است که در تورنمنت سوچی که برای کسب تجربه و آمادگی هرچه بیشتر ملی پوشان است، با آمادگی بالایی شرکت کنیم. از سال اینده تیم ملی باید در مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت کند. بنابراین حضور در چینین تورنمنت هایی به ما کمک خواهد کرد تا علاوه بر رفع نقاط منفی و تقویت نکات مثبت تیم، بازیکنان را در شرایط مسابقه قرار دهیم و اعتماد به نفس خوبی کسب کنند.
 
امیر شقاقی در پایان گفت: در دو ماه باقیمانده چند دیدار تدارکاتی با تیم های لیگ برتری فوتبال برگزار خواهیم کرد و اردوهای خود را تشکیل می دهیم تا در تورنمنت سوچی روسیه، با آمادگی خوبی شرکت کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز