انعکاس پایان لیگ برتر فوتبال ساحلی در سایت جهانی

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۱:۱۶
کد خبر: ۳۵۴۱۱۰
در گزارش سایت جهانی فوتبال ساحلی آمده است: غول فوتبال ساحلی در آسیا نشان داد که چرا تیم های ملی مردان و زنانش این چنین قدرتمند عمل می کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، پس از پایان برگزاری هشتمین لیگ برتر فوتبال ساحلی با قهرمانی گلساپوش یزد، فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی طی گزارشی عملکرد ایران را مورد ارزیابی قرار داد و در وب سایت خود منتشر کرد:

اخیراً بازی های لیگ فوتبال ساحلی ایران با هیجان خاصی به پایان رسید و می توان گفت یکی دیگر از سالهای موفق این ورزش در این کشور آسیایی به خوبی پشت سر گذاشته شد. این رقابتها از 19 فروردین 94 آغاز و پس از 23 هفته در روز 17 آذر 94 با قهرمانی گلساپوش یزد به پایان رسید. این تیم یزدی نیز با 31 امتیاز قهرمان دور اول بازی ها بود و در ادامه به عنوان 5 تیم برتر به مرحله نهایی راه پیدا کرد. لازم به توضیح است، لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در دو مرحله برگزار می شود. پس از برگزاری دور اول بازی ها طی 13 هفته، شاهد برگزاری دور دوم بازی ها در 10 هفته به صورت رفت و برگشت بودیم.
 
محمد حسین میرشمسی نه تنها به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در حال فعالیت است، بلکه به عنوان سرمربی گلساپوش این تیم باشگاهی را نیز هدایت می کند. گلساپوش یزد، قوی سفید انزلی، شهرداری تبریز، پارس جنوبی و خزر رودسر 5 تیمی هستند که به مرحله نهایی راه پیدا کرده بودند که گلساپوش یزد به عنوان قهرمان، شهرداری تبریز به عنوان تیم دوم، پارس جنوبی از بوشهر به عنوان تیم سوم، خزر رودسر به عنوان تیم چهارم و قوی سپید انزلی به عنوان تیم پنجم مسابقات شناخته شدند.
 
در طی 8 سال فعالیت لیگ حرفه ای فوتبال ساحلی ایران، این بار پایان متفاوتی را برای تیم گلساپوش که سال گذشته مرحله نهایی مسابقات را از دست داده بود، شاهد بودیم. همچنین تیم ملی فوتبال ساحلی ایران شامل بازیکنانی است که در باشگاه های متفاوت بازی می کنند و این موضوع کمک زیادی به ایجاد یک بازی چشمگیر در زمین مسابقات می کند. 
 
در حال حاضر مسابقات فوتبال ساحلی به یکی از مهمترین مسابقات در جهان شناخته شده و مطمئناً در سال پیش رو شاهد برگزاری تورنمنت ها و مسابقات دوستانه بسیار زیادی خواهیم بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز