بنتکه عملکرد خوبی داشت

کلوپ: شکست صدرنشین برایمان مهم بود

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۸:۲۳
کد خبر: ۳۵۴۱۴۲
کلوپ: شکست صدرنشین برایمان مهم بود
سرمربی لیورپول به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، لیورپول بعد از سه بازی موفق شد طعم پیروزی را در لیگ برتر انگلیس تجربه کند. شاگردان یورگن کلوپ در ورزشگاه آنفیلد میزبان لسترسیتی صدرنشین بودند و با گلی که کریستین بنتکه به ثمر رساند، سه امتیاز این دیدار حساس را به دست آوردند.

کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت: بعد از سه دیدار موفق شدیم به پیروزی برسیم. تنها به کسب سه امتیاز در این دیدار فکر می‌کردیم. پیروزی برابر لسترسیتی صدرنشین برای ما بسیار مهم و ضروری بود و خوشبختانه هم به آنچه که می‌خواستیم، دست یافتیم.

وی ادامه داد: در نیمه نخست، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. مجبور شدم در تیمم تغییراتی به وجود آورم. بنتکه تعویض طلایی و برگ برنده ما بود و موفق شد تک گل بازی را به ثمر برساند. در کل باید بگویم هدف اصلی و اساسی ما در این دیدار، کسب سه امتیاز و پیروز شدن بود که خوشبختانه به آن دست یافتیم. بازیکنان لیورپول نشان دادند می‌توانند در روزهای سخت، زمینه را برای پیروزی تیم مهیا کنند. به هیچ وجه تحت فشار نبودیم اما به پیروزی در این دیدار نیاز مبرم داشتیم و خوشبختانه هم به آن دست یافتیم.

لیورپول با این پیروزی، 27 امتیازی شد و در جایگاه هشتم جدول رده بندی ایستاد تا با تاتنهام، تیم چهارم جدول، پنج امتیاز اختلاف داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز