وزارت ورزش‌وجوانان در سال حدود سیصد خانواده شهید را تجلیل می‌کند

خرم: دکتر گودرزی از رزمندگان سالهای دفاع مقدس است

۱۳۹۴/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۴:۲۸
کد خبر: ۳۵۴۳۰۲
محمد خرم گفت: این وزارتخانه به عنوان دستگاه برتر درحوزه ایثارگران دولت انتخاب و تقدیر شده است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد خرم در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص گلایه یکی از جانبازان وزارتخانه از وضعیت معیشتی خود به دکتر گودرزی، مطالبی را توضیح داد.

وی با بیان این که خدمات ارائه شده به ایثارگران وزارت ورزش و جوانان در دوران ریاست دکتر گودرزی اتفاق افتاده است، افزود: سال 93 و شش ماه نخست سال 94 حدود سیصدوپنجاه ایثارگر با حمایت دکتر گودرزی در سراسر کشور جذب این مجموعه شدند که اقدامی در خور توجه و ویژه بود.

مسئول امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برخی خدمات مربوط به ایثارگران وزارتخانه، اظهار داشت: اعزام رایگان به مشهد مقدس، اعزام به اردوهای راهیان نور، کمک های خاص و ویژه به خانواده های نیازمند ایثارگر و برگزاری مسابقات گوناگون از جمله این اقدامات است.

خرم از مسابقات رالی خانوادگی ایثارگران وزارت ورزش و جوانان به عنوان نخستین اردوی فرهنگی ورزشی این حوزه یاد کرد که در بدنه دولت اتفاق می افتد. دومین دوره این مسابقات به دستور دکتر گودرزی، 22 اسفندماه به مناسبت روز شهید برگزار خواهد شد.

وی در عین حال افزود: اتفاق شایسته ای که افتاده این است که می توانیم ادعا کنیم، وزارت ورزش و جوانان در سال حدود سیصد خانواده شهید را تجلیل می کند و این تنها در حوزه ستادی و غیر از آمار ادارات کل و فدراسیون های ورزشی است.

مشاور وزیر در امور ایثارگران در ادامه خاطرنشان کرد: از سال گذشته با دستور وزیر ورزش و جوانان کنگره شهدای ورزشی را بیست و سوم بهمن ماه برگزار خواهیم کرد که طی آن هفت هزار شهید ورزشکار شناسایی شده اند. ضمن این که یادواره شهدای ورزشکار فدراسیون ها و ادارات کل استان ها از یک سال پیش آغاز شده است که به کنگره بزرگ سراسری ختم می شود.

او همچنین از اجرای به روز قوانین خدمات رسانی به ایثارگران در وزارتخانه خبرداد و گفت: جزء معدود دستگاه هایی هستیم که قانون 51 خدمات رسانی به ایثارگران (افزایش 25 درصدی فوق العاده ایثارگری) را به دستور دکتر گودرزی اجرایی کردیم.

خرم در ادامه تاکید کرد: سعی شده در انتصابات وزارت ورزش و جوانان حداکثر بهره را از ایثارگران داشته باشیم که می توان گفت اغلب مدیران و معاونین وزارتخانه ایثارگر هستند. این خدمات باعث شدکه ما به عنوان دستگاه برتر در حوزه ایثارگران دولت معرفی و تجلیل شویم.

مسئول امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان در خصوص گلایه یکی از جانبازان وزارتخانه در مراسم سالگرد وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به شرایط این جانباز عزیز نگاه ویژه ای داشته ایم.

خرم افزود: در خصوص ازدواج فرزندان، سفرهای رایگان زیارتی به همراه خانواده، پرداخت هزینه رفت و آمد تا مرز برای اربعین حسینی و تغییر جایگاه شغلی از جمله مواردی هستند که دفتر امور ایثارگران برای وی تقبل کرده است.

خرم در پایان با اشاره به این که خود این فرد نسبت به موضوع پیش آمده ناراحت است، افزود: دکتر گودرزی وزیر محترم خود از رزمندگان سالهای دفاع مقدس است و این جانباز عزیز از ما خواسته به همراه سایر ایثارگران  جلسه ای در حضور وزیر باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز