ارائه برنامه‌های اردویی تیم ملی زیر ۱۶ سال دختران به کمیته فنی و توسعه؛

مهینی: باید اردوهای تدارکاتی خود را هرچه زودتر آغاز کنیم

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۵:۲۰
کد خبر: ۳۵۴۵۷۲
مهینی: باید اردوهای تدارکاتی خود را هرچه زودتر آغاز کنیم
سرمربی تیم ملی زیر 16 سال دختران گفت: برنامه اردوهای تدارکاتی خود را به کمیته بانوان و کمیته فنی و توسعه فوتبال ارائه کردم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 16 سال دختران گفت: با توجه به اینکه از 25 شهریورماه سال 95 رقابتهای مقدماتی قهرمانی آسیا آغاز خواهد شد، باید اردوهای خود را آغاز کنیم تا بتوانیم عملکرد مطلوبی در بازیهای خود داشته ابشیم.

وی گفت: هنوز قرعه کشی انجام نشده اما طبق نامه ای که برایمان ارسال شده است، قرار است در گروه تیمهایی از منطقه مرکزی و جنوبی مرکزی آسیا به رقابت بپردازیم.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان گفت: روز گذشته نشستی را با اعضای کمیته فنی و توسعه فوتبال برگزار کرده و برنامه های اردویی و مسابقاتی خود را ارائه کرده ام تا در صورت تصویب، فعالیت خود را آغاز کنیم.
 
وی گفت: با توجه به اینکه در این رده سنی بازیهای باشگاهی وجود ندارد ما باید اردوهای خود را به زودی آغاز کنیم و روی برنامه پیش رویم تا بتوانیم در مرحله مقدماتی بهترین نتیجه را بگیریم و به دوره های بعدی مسابقات صعود کنیم.
 
مهینی ادامه داد: علاوه بر برگزاری اردوهای مختلف باید بحث استعدادیابی برترین بازیکنان را هم پی بگیریم و با دعوت آنها به اردوهای تیم ملی؛ بستر رشد و توسعه را فراهم کنیم. از آبانماه بازیکنان دیگر هیچ تمرینی را نداشته و در استانهای خود فعالیت فوتبال هم ندارند. بر همین اساس ما نیاز داریم تا هر چه زودتر برنامه های خود را آغاز کنیم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز