انتخابات اعضای مجمع سازمان لیگ فوتسال تکمیل شد؛

چهار رییس هیات فوتبال استانی به عضویت مجمع فوتسال درآمدند

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۰۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۴۵۸۴
چهار رییس هیات فوتبال استانی به عضویت مجمع فوتسال درآمدند
صبح امروز نشست انتخاباتی اعضای مجمع سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نشست انتخاباتی عضویت در مجمع سازمان لیگ فوتسال با حضور علی کفاشیان، سیدرضا افتخاری، آرش جابری، هفت رییس و چهار نماینده هیات فوتبال استانی از ساعت 11 صبح در سالن روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

در این نشست غلامرضا بهروان، محمدرضا غفاری، جواد ششگلانی، غلامعلی هنرپیشه، محمدمهدی برادران، کریم بهرامی و عبدالمجید دبیده کاندید عضویت در مجمع سازمان لیگ فوتسال شدند.

در دور نخست غلامرضا بهروان، کریم بهرامی و عبدالمجید دبیده با آرای شمارش شده به عضویت مجمع سازمان لیگ فوتسال درآمدند. دور دوم به دلیل تساوی آرا بین محمدرضا غفاری و جواد ششگلانی برگزار شد که با توجه به آرا محمدرضا غفاری به عنوان آخرین فرد اضافه شده به مجمع انتخاب شد.

لازم به ذکر است مجمع سازمان لیگ فوتسال متشکل از 15 نفر است که روز گذشته سعید نجاریان، محمد خالقی، سهراب خلیلی، علیرضا مراد حاجتی، حامد نجفی، کریم منصوری از نشست انتخاباتی مدیران عامل باشگاه های لیگ برتری، داوود باقری و سید جعفر موسوی از بین مدیران عامل باشگاه های لیگ دسته اول هشت نفر از اعضای مجمع را تشکیل دادند و امروز هم چهار نفر از روسای هیات فوتبال استانی به جمع نفرات منتخب اضافه شدند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز