برانکو غایب بود؛

تمرین پرسپولیس با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۸:۱۴
کد خبر: ۳۵۴۵۹۷
تمرین پرسپولیس با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد
یم فوتبال پرسپولیس امروز در غیاب سرمربی تیم، اولین جلسه تمرینی خود در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یم فوتبال پرسپولیس امروز در غیاب سرمربی تیم، اولین جلسه تمرینی خود در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی در حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار کرد.

سرخپوشان طبق برنامه اعلام شده، تمرین امروز دوشنبه خود را از ساعت 11 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز کردند.

در این تمرین، برانکو ایوانکوویچ به جهت جلسه‌ای که با علی اکبر طاهری داشت، غایب بود و همزمان در محل باشگاه حضور پیدا کرد.

مارکو استیلینوویچ هم طبق اعلام قبلی، بامداد امروز تهران را برای مرخصی نیم فصل ترک کرده بود، در حالی که مصطفی قنبرپور بعد از چند روز کسالت، در محل تمرین حضور یافت.

تمرین امروز پرسپولیس را آندره پانادیچ رهبری کرد. گرم کردن بازیکنان ضمن کار با توپ انجام شد، در حالی که دروازه‌بان‌ها زیر نظر ایگور پانادیچ تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کردند.

پیش از شروع تمرین هم کری خوانی‌های ایگور برای بازیکنان پرسپولیس از جمله رضائیان، احمدزاده، بنگر و عالیشاه که آنها را دعوت به زدن پنالتی می‌کرد، شور و نشاط خاصی را ایجاد کرد، در حالی که شدت آلودگی هوا کاملا به چشم می‌آمد. همین آلودگی هوا باعث شده بود محمود خوردبین با ماسک مخصوصی که برای ذرات بسیار ریز طراحی شده بر سر زمین حاضرش شود. البته استفاده از این ماسک کار را برای تنفس شدید سخت می‌کند و از اینرو برای بازیکنان قابل استفاده نیست. کمال کامیابی‌نیا و رامین رضائیان جزو نفراتی بودند که با ماسک‌های معمولی تمرینات را دنبال می‌کردند تا شاید کمی از گرد و غبار در امان باشند.

در جریان تمرین دروازه‌بان‌ها، همچنین سوشا مکانی و ایمان صادقی بارها به شوخی با یکدیگر پرداختند تا جلوی هر سوء برداشتی را بگیرند و خاطر هواداران را آسوده کنند که مشکلی بین آنها وجود ندارد.

بازیکنان پرسپولیس همچنین از شرایط و کیفیت زمین تمرین رضایت کاملی دارند. تمرین پرسپولیس بعد از گرم کردن، وارد فاز برنامه‌های تاکتیکی شد.

بخشی از تمرین امروز سرخپوشان به تمرینات برای حمله و دفاع اختصاص داشت. تمرین روی پرسینگ در یک سوم دفاعی و همچنین رویارویی عناصر تهاجمی با این شرایط طبق برنامه کادر فنی مرور شد. کار روی ضربات ایستگاهی نیز بخش دیگری از تمرین سرخپوشان بود.

در پایان تمرین هم، توصیه‌های پزشکی لازم به بازیکنان ارائه شد که باید برای کم کردن اثر آلودگی هوا دست به چه اقداماتی بزنند و از چه مایعات و مواد غذایی استفاده کنند.

گفتنی است؛ تمرین پرسپولیس آخرین مراحل خود را پشت سر می‌گذاشت که برانکو ایوانکوویچ در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز