نفت۰-۱تراکتورسازی

قلعه نویی از منصوریان انتقام گرفت

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۵۴۶۸۵
قلعه نویی از منصوریان انتقام گرفت
تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل نفت تهران به برتری دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم نفت تهران میزبان تراکتورسازی بود که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان به پایان رسید.

تراکتور که با امیر قلعه نویی حذف از جام حذفی را تجربه کرده است، حالا فقط لیگ برتر را پیش روی خود می بیند. نفت هم به رغم مشکلات مالی زیاد و صحبت هایی که مبنی بر حاضر نشدن این تیم در بازی امروز شنیده می شد بالاخره رو در روی تراکتور قرار گرفت.

قلعه نویی که فصل گذشته در مقام سرمربی استقلال در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل منصوریان شکست خورد، علاوه بر داشتن انگیزه انتقام، به پیروزی در این دیدار هم نیاز داشت و از ابتدا تیمش را با ترکیبی هجومی روانه میدان کرد.

در نیمه اول دو تیم موقعیت هایی را برای گلزنی داشتند اما هم شیخ ویسی و هم اخباری دروازه یک بار ناجی تیمشان شدند تا اینکه در دقایق تلف شده بازی در نیمه اول، سعید آقایی توانست گل برتری تراکتور را به ثمر برساند و شاگردان قلعه نویی با پیروزی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نفت برای جبران گل خورده سراپا حمله شد و تراکتور هم روی ضد حملات توانست چند موقعیت ایجاد کند.

بهترین موقعیت نفت در نیمه دوم نصیب امیرارسلان مطهری روی پاس مبعلی شد که اخباری با واکنشی خوب توپ را مهار کرد.

در دقایق پایانی بازی هم شاگردان منصوریان تلاش زیادی برای جبران گل خورده کردند اما تلاش آنها بی ثمر بود و در نهایت قلعه نویی توانست انتقام شکست های سال قبل را از منصوریان بگیرد.

تراکتور با این پیروزی یک پله در جدول صعود کرد و در رده هفتم قرار گرفت.

داور: یداله جهانبازی کمک ها: سعید زارع، سعید آل وردی

اخطار: 56 علی قربانی (نفت) - 56 سروش رفیعی (تراکتورسازی)

نفت:

وحید شیخ ویسی، وحید حمدی‌نژاد(75 میلاد زکی‌پور)، مهدی شیری، حمید بوحمدان، سیامک کوروشی، آرش رضاوند(82 مجتبی حقدوست)، ایمان مبعلی، رضا علیاری، وحید امیری، ارسلان مطهری و آلویز نانگ (45 علی قربانی).

سرمربی: علی رضا منصوریان

تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، سعید آقایی، کارلوس کاردوسو، خالد شفیعی، علی حمودی(74 ایران‌پوریان)، مهدی کیانی، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، ایوب کلانتری، فردین عابدینی(45 سروش رفیعی)، فرزاد حاتمی.

سرمربی: امیر قلعه نویی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز