فوتسال ما در بخش ملی و باشگاهی در آسیا آقایی می‌کند

کفاشیان: در راستای پیشرفت فوتبال قدم برمی داریم

۱۳۹۴/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۴:۳۱
کد خبر: ۳۵۴۷۰۴
کفاشیان: در راستای پیشرفت فوتبال قدم برمی داریم
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با کاهش تنش‌ها و بهبود وضعیت تیم ملی حق ما حضور در جمع چهار تیم برتر دنیاست.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار کمیته فوتسال در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال ایران صحبت کرد. وی در این خصوص اظهار داشت: بدون شک فوتسال روند رو به رشد و خوبی را در پیش گرفته که به دلیل تلاش‌های شما در زمینه فوتسال است.

وی ادامه داد: از زمان مدیریت افتخاری تنش‌ها از فوتسال به حداقل رسیده و با کاهش تنش‌ها و بهبود وضعیت تیم ملی حق ما حضور در جمع چهار تیم برتر دنیا است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال آینده باید به آن نقطه برسیم. البته فوتسال ما در بخش ملی و باشگاهی در آسیا آقایی می‌کند و همه این تلاش‌ها توسط جامعه فوتسال و موفقیت‌های کسب شده باعث شده که رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا را از جامعه فوتسال ایران انتخاب کنند. بدون شک من نماینده شما هستم و دست به دست هم باید در راستای پیشرفت هرچه بیشتر فوتسال کشور و آسیا قدم برداریم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته فوتسال خواسته‌ایم که با هماهنگی شما در هیئت‌های فوتبال استانی،  سرمایه‌گذاری وسیعی در لیگ‌های رده پایه صورت بگیرد، چراکه اگر از آینده غافل شویم کشورهای دیگری که حرکت رو به رشدی داشته‌اند به ما نزدیک می‌شوند. به همین منظور در اولین قدم باید با حمایت‌های شما و پیگیری باشگاه‌ها، رده پایه را شکوفا کنیم تا ضمن تشکیل تیم ملی زیر 16 سال بتوانیم در المپیک جوانان آرژانتین، نخستین مدال در بخش فوتسال جوانان که جایگزین فوتبال در المپیک جوانان شده را به‌دست آوریم.

کفاشیان در خصوص مسیر پیش روی فوتسال کشور گفت: فوتسال کشور از زمان حضور افتخاری روند خوبی را در پیش گرفته، به‌طوری که با تشکیل مجمع و هیات رئیسه و خرید ساختمان سازمان لیگ فوتسال، ساختار اداری و حرفه‌ای‌تری به خود گرفته است. البته فدراسیون همواره حمایت‌های خود از فوتسال را انجام داده به‌طوری که یک میلیارد و دویست میلیون تومان از سال گذشته برای فوتسال در نظر گرفته‌ایم. امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد و علاوه بر کسب قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا، شاهد حضور فوتسال ایران در جمع سه تیم برتر جهان باشیم.

نظر شما