دین و فرهنگ ما اجازه نمی دهد به کسی بی احترامی کنیم

علی مرادی: از اینکه لوچف دوپینگی شد، خوشحال نیستم/سلامتی بهداد از همه چیز مهم تر است

۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۰:۴۲
کد خبر: ۳۵۴۷۷۲
علی مرادی: از اینکه لوچف دوپینگی شد، خوشحال نیستم/سلامتی بهداد از همه چیز مهم تر است
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: درِ فدراسیون به روی همه باز است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری در خصوص شرایط بهداد سلیمی صحبت کرد.

وی در این خصوص اظهار داشت: برای من به شخصه سلامتی بهداد از هر چیزی مهم تر است. ما به قانون غرب که می گوید یا همه چیز یا هیچ چیز اعتقادی نداریم. انشاء الله گل های باغ وزنه برداری ایران بتوانند در رویدادهای بین المللی بدرخشند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به برگزاری رقابت های جام فجر افزود: مسابقات جام فجر از ۹ تا ۱۳ خرداد سال آینده به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. به هر حال هر وزنه برداری که بخواهد در المپیک شرکت کند باید در دو گزینشی شرکت کند. ما از افراد شاخص دعوت به عمل می آوریم در این رقابتهای گزینشی حضور پیدا کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: ما همه تلاش خود را می کنیم تا ضعف های موجود را برطرف کنیم و حتی چهارشنبه ها درِ فدراسیون به روی همه باز است تا بیایند و نظرات خود را رو در رو به ما بگویند. ما باید پاسخگو باشیم.

وی در خصوص شایعه انداختن وزنه از سوی چهار وزنه بردار در رقابتهای جهانی آمریکا به طور عمدی گفت: باید به مسائل بهتری توجه داشته باشیم.

مرادی در پایان در خصوص بی احترامی بعضی از ایرانی ها به آلکسی لوچف گفت: من خودم به شخصه از اینکه ایشان دوپینگی شدند خوشحال نیستم و دین و فرهنگ ما اجازه نمی دهد به کسی بی احترامی کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز