با تلاش کادر پزشکی و تمرینات به المپیک خواهم رسید

سلیمی: خداروشکر که از مصدومیتم فیلمبرداری شد!/ خیلی‌ها گفتند به المپیک نمی‌رسم

۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۱:۱۲
کد خبر: ۳۵۴۷۷۸
سلیمی: خداروشکر که از مصدومیتم فیلمبرداری شد!/ خیلی‌ها گفتند به المپیک نمی‌رسم
وزنه بردار دسته فوق سنگین ایران گفت: لوچف از سالها قبل دوست من است و من از این وزنه بردار هرگز بدی ندیده ام.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی در خصوص شرایط بعد از مصدومیتش و آمادگی برای المپیک ریو صحبت کرد.

وی در خصوص حضور در بازی های المپیک اظهار داشت: وقتی من مصدوم شدم با توجه به میزان مصدومیتم خیلی ها گفتند به المپیک نمی رسم اما من با تلاش کادر پزشکی و تیم روانشناسی و فیزیوتراپی امیدوارم که به رقابتهای المپیک برسم.

وی افزود: شش هفته از جراحی زانوی من می گذرد و روند بهبودی خوبی را در پیش گرفته ام. جا دارد از کمیته پزشکی فدراسیون وزنه برداری، روانشناس و فیزیوتراپ تشکر کنم. ضمن اینکه از مردم خوبمان هم باید تشکر کنم چراکه از همان ابتدا با حضور در بیمارستان با من همدردی کردند و این کار از طریق شبکه های اجتماعی هم صورت گرفت.

سلیمی خاطرنشان کرد: خدارو شکر می کنم که در لحظه ای که در تمرین مصدوم شدم برادرم در حال فیلمبرداری بود وگرنه ممکن بود که بعدها حرف و حدیث هایی در خصوص مصدومیت و نرفتن من به رقابت های آمریکا پیش بیاید.

بهداد سلیمی در خصوص توهین برخی از ایرانی ها به آلکسی لوچف به دلیل مثبت اعلام شدن آزمایش دوپینگ، اظهار کرد: لوچف از سال ها قبل دوست من است و من از این وزنه بردار هرگز بدی ندیده ام. ایشان وقتی هم قهرمان جهان شدند از من و آقای رضازاده نام بردند. او دوست خوب  من است و درست نیست مورد بی احترامی واقع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز