لیگ برتر والیبال بانوان؛

دو تیم با دو دیدار در هفته پنجم

۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۳:۴۰
کد خبر: ۳۵۴۸۵۶
هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان روزهای پنج شنبه و جمعه دهم و یازدهم دی ماه با چهار دیدار پیگیری خواهد ش

به گزارش سرویس ورزشی برنا، هفته پنجم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان ایران یادواره 200 شهید والیبالیست روزهای نهم و دهم دیماه با چهار مسابقه در شهرهای تبریز (دو دیدار) و تهران (دو دیدار) پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه این هفته تیم شهرداری تبریز که بدون امتیاز در انتهای جدول این رقابت ها قرار دارد، میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود. ذوب آهن با 8 امتیاز از سه برد در رتبه سوم جدول قرار دارد و در صورت کسب پیروزی برابر نماینده تبریز احتمال صعود به رتبه دوم را دارد.

اما از سوی دیگر شهرداری تبریز که تا کنون برد نداشته است و این هفته در دو مسابقه خانگی میزبان حریفان خواهد بود، می تواند با حمایت هواداران خود با کسب امتیاز این دو مسابقه به میانه جدول صعود کند.

در دومین مسابقه روز پنج شنبه لیگ برتر والیبال بانوان، تیم دانشگاه آزاد اسلامی در سالن علوم تحقیقات میزبان سایپا خواهد بود. ذوب آهن که با 10 امتیاز از سه برد در رتبه دوم جدول است برای حفظ جایگاه خود باید حتما تیم پیروز این میدان باشد.    

دو مسابقه دیگر هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان روز جمعه در شهرهای تهران و تبریز برگزار خواهد شد که تیم سایپا در دیدار خانگی به مصاف گاز، صدرنشین این رقابت ها می رود.

گاز 12 امتیازی که تا کنون ناکامی نداشته است، در این مسابقه به دنبال پنجمین پیروزی متوالی خود خواهد بود تا به صدرنشینی اش تداوم بخشد اما سایپا نیز که با شش امتیاز در رتبه پنجم جدول است، به دنبال کسب سومین پیروزی خود در آخرین دیدار دور رفت خود در این رقابت ها خواهد بود.

آخرین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان نیز در شهر تبریز برگزار خواهد شد و تیم شهرداری این شهر میزبان برق شیراز خواهد بود. برق با 6 امتیاز از 4 مسابقه و دو برد در رتبه چهارم جدول است و شهرداری تبریز نیز فعلا بدون امتیاز در انتهای جدول این رقابت ها قرار دارد.

شهرداری ارومیه شش مسابقه خود را برگزار کرده است و در هفته های پنجم و ششم دور رفت استراحت دارد. این تیم در دور رفت یک برد و پنج شکست را تجربه کرده است و با سه امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر والیبال زنان به قرار زیر است:

پنج شنبه دهم دیماه:

تبریز، ساعت 15: شهرداری تبریز – ذوب آهن اصفهان

تهران، ساعت 15: دانشگاه آزاد – سایپا تهران

جمعه یازدهم دیماه:

تبریز، ساعت 15: شهرداری تبریز – برق شیراز

تهران، ساعت 15: سایپا تهران – گاز تهران

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز