مرتضی محصص در گفتگو با برنا:

اشتباهات فردی نباشد، پرسپولیس برنده می‌شود/ هماهنگی و اعتماد به نفس دلیل صدرنشینی استقلال است

۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۳:۰۳
کد خبر: ۳۵۴۹۳۰
اشتباهات فردی نباشد، پرسپولیس برنده می‌شود/ هماهنگی و اعتماد به نفس دلیل صدرنشینی استقلال است
پیشکسوت فوتبال گفت: در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس و استقلال بازی کردن برای هر تیمی سخت است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مرتضی محصص کارشناس فوتبال، در خصوص بازی های حساس هفته هفدهم صحبت کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار برنا، با اشاره به بازی حساس پرسپولیس و استقلال خوزستان اظهار داشت: پرسپولیس بعد از بازی دربی بازی به بازی بهتر شد و توانست شاکله اصلی تیم را پیدا کند. برانکو و دستیارانش برنامه مدونی را برای تیم ترسیم کرده اند که در هر هفته ای می گذرد این برنامه نشان می دهد که در حال جواب دادن است و بازی های خوبی را از شاگردان برانکو شاهد بوده ایم.

محصص در ادامه افزود: استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی کار سختی را پیش رو دارد. دو تیم استقلال و پرسپولیس نشان داده اند که برای هر تیمی در ورزشگاه آزادی خطرناک هستند. پرسپولیس در این فصل به این پتانسیل و باور رسیده است که در صورت 10 نفره شدن هم توانایی گرفتن نتیجه در مقابل هر تیمی را دارد. پرسپولیس اگر انسجام و هماهنگی همیشگی را برای این بازی داشته باشد و دچار اشتتباهات فردی نشوند می تواند پیروز از زمین خارج شود.

وی همچنین در خصوص بازی استقلال و ملوان در انزلی ادامه داد: استقلال در این فصل نشان داده که یکی از تیم های با انگیزه و سرسخت است که خیلی سخت به حریفانش امتیاز داده است. هماهنگی و اعتماد به نفس در بازیکنان استقلال به خوبی مشهود است و این امتیاز کار را برای تیم هایی که مقابل استقلال قرار می گیرند سخت می کند.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: ملوان در این روزها اوضاع چندان مساعدی ندارد و با وجود مهره های زیادی که دارد امتیازهای زیادی را از دست داده است. ولی با این وجود نمی توان گفت که استقلال برنده بازی باشد چون ملوان در زمین خودش با وجود تماشاگران پرشوری که دارد برای هر تیمی دردسر ایجاد می کند. جابر انصاری و سجاد شهباززاده دو یار کلیدی استقلال در بازی با ملوان خواهند بود.

محصص با اشاره به دربی اصفهان اظهار داشت: سپاهان یکی از تیم های بزرگ ایران است که تا فینال جام باشگاه های آسیا هم پیش رفته است و قطعا تیمی با این خصوصیات و بهره بردن از بازیکنان بزرگی مانند خلعتبری، شریفی و نویدکیا نمی تواند این جایگاه را در جدول داشته باشد. سپاهان با توجه به انگیزه های زیاد خود برای برد به زمین خواهد آمد و اگر عقیلی در قلب خط دفاعی شرایط بهتری را داشته باشد می تواند نتایج بهتری را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: ذوب آهن نیز با یحیی گل محمدی نتایج خیره کننده ای را رقم زده است و تیم یکپارچه و بسیار پویایی را در اختیار دارد. آمدن کاوه رضایی به جمع ذوبی ها موجب شد که در خط حمله بسیار زهردارتر عمل کنند و حریف ساده ای برای سپاهان نخواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز