شناختی از حریفان خود در رقابت‌های پاراالمپیک نداریم

گلبارنژاد: در ریو کار سختی پیش رو داریم/ تیم باید با آمادگی اعزام شود

۱۳۹۴/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۱:۰۰
کد خبر: ۳۵۴۹۳۷
گلبارنژاد: در ریو کار سختی پیش رو داریم/ تیم باید با آمادگی اعزام شود
نماینده دوچرخه سواری ایران گفت: تا وضعیت مسابقات قهرمانی کشور مسجل نشود من نمی توانم خودم را نماینده ایران بدانم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، بهمن گلبارنژاد در بخش جاده بازی‌های پارالمپیک لندن با کسب عنوان بیست و یکمی به کار خود پایان داد.

دوچرخه سواری ایران برای رقابتهای پارالمپیک ۲۰۱۶ یک سهمیه کسب کرده با این حال مشخص نیست کدام نماینده از کشورمان در این بازی‌ها شرکت خواهد داشت.

گلبارنژاد در خصوص کسب سهمیه ایران در رقابت های پاراالمپیک اظهار داشت: ما یک سهمیه به دست آورده ایم اما هنوز مشخص نیست چه کسی از ایران در این بازی ها شرکت خواهد کرد. ابتدا باید مسابقات انتخابی کشوری برگزار شود و پس از آن بهترین دوچرخه سوار راهی این رقابتها خواهد شد.

ملی پوش پاراالمپیکی با بیان اینکه نفر برتر مسابقات دوچرخه سواری کشور در اسفند ماه در تورنمنت بین المللی ایتالیا شرکت می کند، گفت: بهترین دوچرخه سوار به ایتالیا اعزام می شود و همان شخص قطعا نماینده ایران در پارالمپیک ریو خواهد بود. البته باید مشخص شود که در رقابتهای ایتالیا کلاسبندی جدید صورت می گیرد یا نه چون در صورتی که این اتفاق بیفتد در مسابقات داخلی افراد جدیدتری در مسابقه شرکت می کنند تا در صورت انتخاب بتوانند در کلاسبندی ایتالیا شرکت کنند اگر هم کلاس بندی صورت نگیرد فقط من، بهرام سلیمانی و محمد ابراهیم پور شانس حضور در این مسابقات را داریم چون قبلا کلاس بندی شده ایم. بهترین دوچرخه سوار از میان ما به ایتالیا خواهد رفت.

گلبارنژاد که هنوز خود را نماینده ایران در ریو نمی بیند تاکید کرد: تا وضعیت مسابقات قهرمانی کشور مسجل نشود من نمی توانم خودم را نماینده ایران بدانم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای رفتن به ریو شانسی برای خود متصور هستید، گفت: ببینید کار بسیار سختی در پارالمپیک داریم. در آنجا رکابزنانی هستند که از افراد سالم ما بهتر رکاب می زنند. مسئولان فدراسیون باید برای ما مسابقات تدارکاتی در نظر بگیرند تا نسبت به حریفان شناخت داشته باشیم. من در اینچئون با کسب عنوان پنجمی به کار خود پایان دادم و باید بگویم بسیاری از حریفان را نمی شناختم. شما تا در یک مسابقه حریف خود را نشناسید نمی توانید مقابل او عملکرد خوبی داشته باشید.

ملی پوش پاراالمپیکی ایران اظهار داشت: در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن وضعیت روحی - روانی خوبی نداشتم چون همسرم دو ماه بود که به بیماری سرطان مبتلا شده بود. در اینچئون هم در حالی شرکت کردم که ایشان به تازگی به رحمت خدا رفته بود. اکنون ولی شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم در صورت شرکت در پارالمپیک ریو، جایگاهی به مراتب بهتر از دوره قبل کسب کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز