محمد کسایی پور در گفتگو با برنا:

جنگ برای صدرنشینی بازی را حساس کرده است/ هشت تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۳:۲۷
کد خبر: ۳۵۵۱۱۳
جنگ برای صدرنشینی بازی را حساس کرده است/ هشت تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند
پیشکسوت بسکتبال گفت: پتروشیمی تیم بزرگی است و مربی بزرگی در اختیار دارد که مهره های تیمش را به خوبی در زمین می چیند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته شانزدهم لیگ برتر پتروشیمی در اراک به مصاف شهرداری خواهد رفت. محمد کسایی پور سرمربی تیم شهرداری اراک در خصوص دیدار این هفته با پتروشیمی و شرایط تیم صحبت کرد.

سرمربی تیم شهرداری اراک در گفتگو با خبرنگار ورزشی برنا، با اشاره به دیدار با پتروشیمی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب است و همه بچه ها آمادگی کامل را دارند و آسیب دیدگی جدی را نداریم. بازی با پتروشیمی بازی مهمی برای دو تیم است و وقتی تیم ها در بالای جدول برای صدرنشینی تلاش می کنند خود به خود بازی ها دچار حساسیت خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این بازی از طرف دیگری هم برای ما حائز اهمیت است که در بازی رفت در ماهشهر با اختلاف یک امتیاز بازی را به پتروشیمی واگذار کردیم. پتروشیمی تیم بزرگی است و مربی بزرگی در اختیار دارد که مهره های تیمش را به خوبی در زمین می چیند. این بازی برای هر دوتیم سخت و دشوار است.

کسایی پور خاطرنشان کرد: نتیجه هیچ بازی را نمی توان از قبل پیش بینی کرد حتی اگر در جدول اختلاف زیادی هم داشته باشند و قطعا تیم ما برای برد به زمین خواهد رفت.

وی در خصوص اینکه چه نتیجه ای را برای شهرداری اراک در آخر فصل پیش بینی می کنید، ابراز داشت: همه تیم ها برای قهرمانی می جنگند و هر تیمی دوست دارد که بهترین نتیجه را بگیرد و در حال حاضر 8 تیم بالای جدول شانس قهرمانی را دارند. شهرداری اراک نیز با برنامه ریزی که انجام داده و حمایت مسئولینش قصد دارد که مقام نخست لیگ را کسب کند.

سرمربی تیم شهرداری اراک در خصوص شرایط باشگاه بیان داشت: مجموع باشگاه شهرداری اراک در تلاش هستند که اگر مشکلی پیش بیاید آن را رفع کنند و تمام تیم به مسئولین باشگاه اعتماد کامل را داریم و همه بچه ها با اتحاد به کار خود ادامه می دهند.

وی در ادامه گفت: تیم شهرداری اراک برای اولین بار است که در سوپر لیگ بسکتبال تیم داری می کند و تجربه قبلی را نداشته است و از این حیث کار ما را سخت می کند. ما با تیم هایی که چند سال سابقه حضور در لیگ بسکتبال را دارند به میدان رفته ایم که خدارو شکر توانسته ایم نتایج خوبی را کسب کنیم. ولی بازی هایی که باقی مانده هر کدامش برای ما خیلی حیاتی است و باید با تمام قوا کار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز