هادی عقیلی در گفتگو با برنا:

هنوز تیم اول اصفهان هستیم/ بازی با ذوب‌آهن سرآغاز بازگشت دوباره ما خواهد بود

۱۳۹۴/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۱:۳۳
کد خبر: ۳۵۵۱۲۵
هنوز تیم اول اصفهان هستیم/ بازی با ذوب‌آهن سرآغاز بازگشت دوباره ما خواهد بود
کاپیتان سپاهان گفت: ذوب آهن تیمی قابل احترام است اما سپاهان هنوز تیم اول اصفهان است و این موضوع را باز هم ثابت خواهد کرد.

مدافع عنوان قهرمانی، در نیم فصل اول لیگ برتر با قرار گرفتن در رتبه های میانی جدول نتوانست خود را جزو مدعیان نشان دهد. هادی عقیلی اعتقاد دارد اگرچه سپاهان می تواند به جمع مدعیان برگردد اما نباید به هواداران این تیم وعده الکی داد.

گفتگوی کاپیتان طلایی پوشان اصفهان با خبرنگار برنا را در ادامه می خوانید.

*از شرایط بد سپاهان بگو. فکر این روزها را می کردید؟

شرایط خوبی نداریم اما خیلی هم بدشانس بوده ایم. همه ما به نوعی در این ناکامی نیم فصل اول مقصر بوده ایم اما همه بدشانسی ها برای سپاهان پشت سر هم اتفاق افتاد. ما شرمنده هواداران شدیم اما آنها به خوبی می دانند که بازیکنان و کادر فنی سپاهان از جان مایه گذاشته اند. در ابتدای فصل هرگز فکر این روزها را نمی کردیم اما شرایطی دست به دست هم داد که نتوانستیم در حد نام سپاهان نتیجه بگیریم. نبودن شیمبا و پادوانی که کادر فنی روی آنها حساب کرده بود به اضافه جدایی حاج صفی باعث شد برنامه ها به هم بخورد و با کمبود بازیکن روبرو شویم.

*گفته بودی برخی از تیمها با خوش شانسی در صدر جدول قرار گرفته اند. منظورت به استقلال بود؟

من از تیمی نام نبردم و نمی خواهم باعث ناراحتی کسی شوم. هرکسی می تواند برداشت خودش را از حرف من داشته باشد. اگر به فوتبال زیبا بود که الان شرایط جدول فرق می کرد ولی در ایران همه چیز به نتیجه گیری تیمها است. مثلا در بازی با تیمی مثل استقلال اهواز ما باید یک نتیجه پرگل به دست می آوردیم اما توپ هایمان به گل تبدیل نشد. تساوی های ناراحت کننده ای داشتیم که ما را از صدر دور کرد. اگر در این بازیها مساوی نمی کردیم و طبق روند عادی تیممان نتیجه می گرفتیم الان ما صدرنشین بودیم.

*فکر می کنی سپاهان بتواند مدعی قهرمانی باشد؟

با ادامه این روند کارمان سخت است و اگر قهرمانی می خواهیم باید شرایط را تغییر دهیم. اگر این روند ادامه داشته باشد مطمئناً شانسی برای قهرمانی نداریم، اما به طور قطع شرایط اینطور نخواهد ماند. نباید به هواداران وعده الکی بدهیم اما این تیم پتانسیل قهرمانی دارد. پارسال هم کسی روی سپاهان به عنوان مدعی قهرمانی حساب نمی کرد اما دیدید که ما قهرمان شدیم. امسال هم مشکلاتی هست که باید برطرف شود تا بتوانیم به شرایط خوب برگردیم.

*این هفته دربی اصفهان را در پیش دارید. این بازی را چطور می بینی؟

ذوب آهن یکی از تیمهای فوق العاده فوتبال ایران است که هم زیبا بازی می کند و هم نتایج خوبی می گیرد. ما برای اعتبار خودمان هم که شده باید این بازی را ببریم. فکر می کنم برد مقابل ذوب آهن سرآغاز بازگشت سپاهان به روزهای خوب است.

*این روزها خیلی ها می گویند دیگر سپاهان تیم اول اصفهان نیست و ذوب آهن تبدیل به تیم اول این شهر شده. این حرف را قبول داری؟

ذوب آهن تیمی قابل احترام است اما سپاهان هنوز تیم اول اصفهان است و این موضوع را باز هم ثابت خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز