گشترش فولاد ۱ - تراکتورسازی ۱

دربی تبریز برنده نداشت!

۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۵:۲۲:۰۸
کد خبر: ۳۵۵۸۹۱
دربی تبریز برنده نداشت!
دربی تبریز در حضور کم تعداد تماشاگران برنده نداشت.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ دیدار دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی همچون بازی برگشت فصل گذشته برنده ای نداشت تا بار دیگر به نوعی شاگردان کمالوند سد راه تراکتورسازان شوند.

این بازی که دو تیم با حساسیت های ویژه دربی در آن قدم گذاشته بودند تا اواسط نیمه اول اتفاق خاصی را در خود نداشت، گویا دو تیم گل نخوردن را در سرلوحه کار خود قرار داده بودند و به همین در ایجاد خطر روی دروازه حریف موفق نبودند تا اینکه گسترشی ها با حرکت زیبای محمد ابراهیمی، مهاجم خود، توانستند گلزنی کنند و پس از به ثمر رسیدن این گل، بازی زیباتری را شاهد بودیم و تراکتوری ها نیز حملات بیشتری را روی دروازه حریف تدارک دیدند.

هر آنچه که بود نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند تا با تدابیر سرمربیان خود پا به نیمه دوم این بازی بگذراند و باید دید کمالوند و قلعه نویی چه برنامه ای برای نیمه دوم تیم شان دارند.

در نیمه دوم بیشتر در میانه میدان توپ را دنبال می کردند تا اینکه در دقیقه 80 روی یک ارسال بی هدف خالد شفیعی توانست بازی را به تساوی بکشاند و خود نیز به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شود.

در ادامه هم حملات دو تیم از زهر لازم برخوردار نبود تا این بازی برنده نداشته و معدود هواداران تراکتور با شعار علیه مدیرعامل باشگاه خود خواهان استعفای او شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز