مردم باید قدرشناس باشند

قلعه نویی: ضعیف ترین بازی دوران مربیگری ام بود

۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۶:۲۰:۳۰
کد خبر: ۳۵۵۹۲۱
قلعه نویی: ضعیف ترین بازی دوران مربیگری ام بود
سرمربی تراکتورسازی گفت: شاید یکی از ضعیف ترین بازی های دوران مربیگری من بود.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از مسابقه مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: اصلا نمی توانم راجع به کیفیت این بازی صحبت کنم. شاید یکی از ضعیف ترین بازی های دوران مربیگری من بوده است. شاید باد در این بازی تاثیر منفی گذاشته است.

وی ادامه داد: ما روش مان را از 1-3-2-4 به 3-3-4 و آن گاه 2-4-4 تغییر دادیم که جواب داد. به جز دو، سه نفر کسی در حد و اندازه های خود بازی نکرد. به جز صحنه ای که گل شد، توپی روی دروازه اخباری نیامد.

سرمربی تراکتورسازی در رابطه با داوری اذعان داشت: این بازی می توانست حداقل 8-7 دقیقه وقت تلف شده داشته باشد. نمی دانم چرا داور 3 دقیقه وقت تلف شده گرفت.

قلعه نویی درباره شرایط تیم خود گفت: تنها نکته مثبت تراکتورسازی این بود که بچه ها از نظر بدنی بهتر شده بودند. اما چیزی به نام فوتبال از تراکتورسازی ندیدیم. شاید اگر خالد مصدوم نمی شد، می توانستیم گل بزنیم.

وی درباره تغییرات در تیم خود تصریح کرد: ما حتما 3 بازیکن دیگر می گیریم. از جمله یک مهاجم بلند زن، یک هافبک و یک بازیکن دیگر که قراردادش به زودی بسته خواهد شد.

وی درباره مهدی شریفی و ادینهو اظهار داشت: ادینهو از اول مد نظر ما بوده ولی او در مصاحبه خود گفت باشگاهش به او رضایت نداده است. فکر کنید اگر خالد شجاعت به خرج داد و آن گاه ادینهو تشویق می شد، او چه حسی پیدا می کرد. وقتی کارهای شریفی نهایی شد حتما در این باره صحبت خواهیم کرد.

قلعه نویی افزود: دقیقه 24 بازی ها متعلق به هادی نوروزی است.  اما الان دیگر دقیقه 80 متعلق به عباسی شده است. این بنده خدا چه باید کند؟ با این حال باید بگویم که با تغییرات در تیم، در نیم فصل دوم، یک تراکتور متفاوت خواهیم دید.

وی درباره شرایط سربازهای تیم گفت: دیگر کسی جدا نمی شود؛ بایرامی رفته است. سامان رفته و بختیار هم به زعم خودش تمام شده است البته طبق مدارک تا ماه 5 خدمت او ادامه دارد. میرهانی هم از ما جدا خواهد شد.

سرمربی تراکتورسازی درباره حرکت ابراهیمی پس از زدن گل گفت: حواسم نبود چه کار کرد؟

وی ادامه داد: ما مردم باید قدرشناس باشیم. کیانی، اسدی و ابراهیمی جوانی خود را برای این تیم گذاشتند و به نظر من ابراهیمی یکی از متعصب ترین تراکتوری های تاریخ است. همین الان به او بگویند قرارداد سفید امضا کند این کار را می کند؛ اما مردانه برای تیم خود بازی کرد. این ها مردانه در لیگ یک و لیگ برتر برای تیم خود زحمت کشیدند. به هر دلیلی این ها رفته باشند اما نباید زحمتشان را فراموش کرد. همین الان اگر می توانستم حاضر بودم دو بازیکن بگیرم و ابراهیمی را بگیرم. به هر حال آن ها بخشی از تاریخ تراکتورسازی هستند و اگر عمری بود کمک می کنیم که این نفرات را دوباره به تراکتور اضافه کنیم.

قلعه نویی در خاتمه درباره شرایط زمین ورزشگاه گفت: بعد از استادیوم آزادی، خداوکیلی این بهترین زمین ایران است.

نظر شما