فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادیم

دایی: ما به خودمان باختیم/ خدا ما را تنبیه کرد

۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۷:۰۲
کد خبر: ۳۵۵۹۲۹
دایی: ما به خودمان باختیم/ خدا ما را تنبیه کرد
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: یک جای خالی در فهرست داریم و این یک جای خالی را باید بهترین نفر را جذب کنیم تا به ما کمک کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال تیم نفت موفق شد در خانه حریف صبا را با 3 گل شکست دهد.

علی دایی پس از شکست 3 بر یک مقابل نفت تهران در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم امروز بازیکنانم خوب نبوده و خودشان نبودند به همین دلیل بازی را واگذار کردند. سه گل خوردیم ولی حریف یک موقعیت هم نداشت.

وی افزود: متاسفانه ما این همه موقعیت گلزنی در نیمه دوم داشتیم اما این فوتبال است و با تمام احترامی که برای نفت قائل هستم به خودمان باختیم و از خط دروازه تا جلو مرتکب اشتباه شدیم. نیمه دوم نفت اصلا و ابدا یک توپ هم روی دروازه ما نیاورد. نیمه اول هم دو توپ عادی که راحت می‌توانستیم جمعش کنیم گل خوردیم اما دیدید که چقدر موقعیت گلزنی از دست دادیم .این باخت باید درس عبرتی برای ما باشد تا بیشتر تلاش کنیم تا در بازی‌های بعدی بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی صبا افزود: نیمه دوم 6-7 موقعیت عالی را از دست دادیم و نیمه اول هم 2-3 موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم. با تعویض‌هایمان تیم را هجومی‌تر کردیم اما وقتی بازیکن ما موقعیت تک به تک را از دست می‌دهد نمی‌دانم چه کار کنیم. قبل از باخت به نفت به خودمان باختیم و اینکه فکر می‌کردیم از قبل برنده‌ایم. کادرفنی هم اشتباهاتی داشت. حریف یک موقعیت گل نداشت و سه گل به ما زد و ما 7-8 موقعیت گلزنی داشتیم و یک گل به زور زدیم. تمام مسایل را پیش بینی کردیم و نمی‌دانم با غرور وارد زمین شدیم و خدا هم ما را تنبیه کرد.

سرمربی صبا در مورد نداشتن تمام کننده گفت: ما یک جای خالی در فهرست داریم و این یک جای خالی را باید بهترین نفر را جذب کنیم تا به ما کمک کند. باید بهترین تصمیم را بگیریم. کریم اسلامی، فرید کریمی و... را داریم بازیکنان خوبی هستند ولی نمی‌دانم چرا در زدن چارچوب ضعیف عمل می‌کنیم .یک ضربه خوب زدیم که گل شد ، باید تمرین کنیم تا این مشکلات را برطرف کنیم. 6-7 موقعیت گلزنی را از دست دادیم و باختیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز