فردا خروجی‌ها تیم مشخص می‌شود

منصوریان: باهوش بودیم و به پیروز شدیم/ درخصوص صادقیان تصمیم نگرفته ام

۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۳:۴۷
کد خبر: ۳۵۵۹۳۳
منصوریان:  باهوش بودیم و به پیروز شدیم/ درخصوص صادقیان تصمیم نگرفته ام
سرمربی تیم فو‌تبا‌ل نفت گفت: در ادامه لیگ و پلی آف لیگ قهرمانان نیاز داریم که باشگاه از ما حمایت کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال تیم نفت موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف خود صبا را شکست دهد.

علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش مقابل صبا اظها‌ر کرد: آنالیز خوبی از صبا داشتیم و امروز توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. پس از گلزنی هم بازی را مدیریت کردیم. بازیکنانم باهوش عمل کردند و به پیروزی رسیدیم.

وی ادامه داد: 4 روز پیش خیلی موقعیت جلوی تراکتورسازی خراب کردیم اما وقتی به رختکن رفتیم امتیازی به ما ندادند. امروز هم 6 بازیکن تیم امید خود را در لیست 18 نفره امروز داشتیم. بازیکنانی چون قاضی بازیکنانی باتجربه ای بودند. الان در تیم ما دانشگر، علیاری و ارسلان 21 ساله هستند و تجربه صبا در این شرایط به کمک ما می آید.

منصوریان درباره صادقیان و لیست ورودی و خروجی تیمش گفت: پیام مصدومیتش برطرف شده اما هنوز به آمادگی نرسیده است. یک جلسه در باشگاه داریم و قطع به یقین باید به نقطه نظری برسیم که آیا خروجی داشته باشیم یا خیر؟ به وضعیت تیم نگاه می کنیم. این ها بستگی به شرایط باشگاه دارد.

سرمربی نفت درباره برنامه های آتی باشگاه نیز گفت: من وقتی تیم خود را بستم گفتم باید تیم را برای دو بازی الاهلی، بازی های جام حذفی و رقابت با تیم هایی چون استقلال، پرسپولیس، سپاهان آماده کنیم. ما با جوانان خود می توانیم تا یک جایی برویم اما در ادامه لیگ و پلی آف لیگ قهرمانان نیاز داریم که باشگاه از ما حمایت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز