یزدانی: استقلال با میل پیروزی به میدان آمد

۱۳۹۴/۱۰/۱۱ - ۱۷:۳۳:۲۵
کد خبر: ۳۵۵۹۴۰
یزدانی: استقلال با میل پیروزی به میدان آمد
قطعا هر دو مربى از نتیجه حاصله راضى هستند زیرا هیچ یک از تیم ها توان ارائه بازى با ثبات در طول نود دقیقه را از خود نشان ندادند و استقلال به اندازه کافى موقعیت خوب براى پیروز شدن داشت.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا؛ داریوش یزدانی، بازیکن اسبق استقلال، در خصوص بازی امروز این تیم برابر ملوان به برنا گفت: تیم استقلال با میل به پیروز شدن وارد میدان مسابقه شد و سعى در دیکته کردن بازى همیشگى خود داشت و با سرعت بخشیدن در گردش توپ و استفاده بسیار عالى از عرض زمین و حضور پر تعداد در محوطه جریمه ملوان در فاز حمله بازى خود را به تیم حریف دیکته کردند و خیلى سریع از روى حرکت تمرین شده تیمى به گل رسیدند اما بعد از گل اول  با پرس پر فشار بازیکنان ملوان کنترل بازى از دست بازیکنان استقلال خارج شد و عدم مشارکت به موقع و صحیح هافبک هاى کنارى استقلال در فاز دفاعى ملوان به گل رسید.

وی افزود: استقلال ها روى سرعت و حضور پر تعداد در حملات به گل دوم رسیدند و توانستند بازى را تا پایان نیمه اول به خوبى کنترل کنند اما با تغییر استراتژى ابتکار عمل را به دست بازیکنان ملوان داد و نهایتا بازیکنان این تیم توانستند نتیجه را تغییر دهند.

یزدانی ادامه داد: نیمه دوم حضور پررنگ تر مدافعین کنارى ملوان در فاز حمله و حرکت هافبک هاى کنارى این تیم به مرکز و استفاده از هافبک دفاعى به عنوان مدافع- هافبک و تبدیل دفاع چهار نفره به سه نفره جهت برترى عددى در فاز حمله کاملا موثر واقع گردید و این نیمه کاملا در اختیار ملوان بود اما این تیم بیشتر از طریق ارسال از جناحین سعى در به ثمر رساندن گل داشتند و بازى آنها قابل پیش بینى بود و به همین دلیل نتوانستند موقعیت خوبى روى دروازه استقلال خلق کنند و گل تساوى براى ملوانان کعبه آرزوهایشان بود.

بازیکن اسبق استقلال در بخش دیگری از حرف هایش گفت: در نیمه دوم تعویض هاى استقلال نیز نتوانستند تغییرى در روش بازى استقلال به وجود آوردند و دو موقعیت خوب تیم استقلال که در ضد حمله به دست رسید نیز به سادگى از دست رفت.

یزدانی در پایان گفت: در شرایط فعلى لیگ و به خصوص نیم فصل دوم رقابت ها گرفتن امتیاز خارج از خانه براى استقلال صدرنشین بسیار حیاتى است که آبی ها موفق به گرفتن یک امتیاز از این مسابقه سخت شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز