هفته سوم لیگ شمشیربازی؛

برتری دانشگاه آزاد در مجموع سه اسلحه

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۱۲:۴۴:۳۱
کد خبر: ۳۵۶۲۳۵
برتری دانشگاه آزاد در مجموع سه اسلحه
مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری مردان با برگزاری دیدارهای هفته سوم پیگیری شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، یازدهمین دوره مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری مردان با برگزاری دیدارهای هفته سوم پیگیری شد که طی آن تیم‌های هیات زنجان و دانشگاه آزاد در رده نخست جدول رده‌بندی اسلحه‌های اپه و فلوره و سابر قرار گرفتند.

عنوان برتر اسلحه‌های فلوره و سابر به دانشگاه آزاد رسید

در بخش اسلحه فلوره مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری مردان و در پایان هفته سوم، تیم دانشگاه آزاد با ۲۱ امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های استقلال و هیات زنجان نیز به ترتیب با ۱۹ و ۱۷ امتیاز دوم و سوم شدند.

در جدول رده‌بندی این اسلحه، عنوان چهارم تا هشتم به ترتیب در اختیار تیم‌های هیات ارومیه، امیدهای ایران، البرز، عقاب شیراز و هیات بافق قرار گرفت.

در جدول رده‌بندی اسلحه سابر نیز دانشگاه آزاد با ۱۸ امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های بانک سرمایه و هیات بافق با ۱۶ و ۱۴ امتیاز دوم و سوم شدند.

در هفته سوم مسابقات بانک سرمایه که فقط در اسلحه سابر حاضر شده نفر چهاردهم رنکینگ دنیا آندره یاگوتکا از کشور اکراین را به خدمت گرفت تا بتواند رتبه اول این اسلحه را بدست بیاورد که با درخشش ملی پوشان دانشگاه آزاد این اتفاق رخ نداد.

همچنین شهدای شورمست، استقلال، آکادمی البرز و عقاب شیراز تیم‌های چهارم تا هفتم این بخش از مسابقات لقب گرفتند.

زنجان صدرنشین جدول رده‌بندی اسلحه اپه

بر این اساس و در چارچوب این هفته از رقابت‌‌ها، در اسلحه اپه تیم هیات زنجان با ۲۷ امتیاز در صدر قرار گرفت و هر یک از تیم‌های استقلال و هیات بافق با ۲۵ و ۲۳امتیاز دوم و سوم شدند.

در جدول رده‌بندی اسلحه اپه تیم‌های اصفهان، دانشگاه آزاد، آکادمی البرز، سنگ پاسارگاد، تهران، امیدهای ایران، عقاب شیراز و قائم‌شهر در رده‌های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

برتری دانشگاه آزاد در مجموع ۳ اسلحه

در پایان دیدارهای هفته سوم مسابقات شمشیربازی لیگ سراسری مردان و در مجموع سه اسلحه اپه، فلوره و سابر تیم دانشگاه آزاد با ۵۷ امتیاز صدرنشین شد و استقلال با ۵۴امتیاز در رده دوم قرار گرفت. ضمن اینکه عنوان سوم مشترک نیز به تیم‌های هیات زنجان و بافق اختصاص پیدا کرد که در پایان این هفته صاحب امتیاز مشابه ۴۴ شدند.

نظر شما