کارها باید با همدلی پیش برود

قنبرزاده: از منصوریان حمایت کامل می‌کنیم

۱۳۹۴/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۲:۳۲
کد خبر: ۳۵۶۴۲۰
قنبرزاده: از منصوریان حمایت کامل می‌کنیم
مدیرعامل باشگاه نفت تهران تأکید کرد که از سرمربی این تیم حمایت کامل صورت خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران، نشست مسئولان باشگاه نفت تهران با سرمربی تیم از ساعت 15:15 امروز (شنبه) در محل باشگاه نفت تهران برگزار شد و تا ساعت 18:30 به طول انجامید.

منصور قنبرزاده، مدیرعامل و احمد ابراهیمی، قائم مقام باشگاه و بهرام میرشیبانی، مدیرفنی، رحیم ایرانیان، سرپرست و علیرضا منصوریان، سرمربی تیم در این نشست حضور داشتند و در خصوص مسائل مختلف مربوط به تیم نفت به بحث و گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند.

منصور قنبرزاده در خصوص خروجی این نشست گفت: نشست خوبی بود و در این نشست سازماندهی و برنامه‌ریزی در جهت حضور فعال تیم نفت تهران در رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت. منصوریان هم به عنوان سرمربی تیم نقطه نظرات فنی‌اش را به باشگاه ارائه کرد.

وی ادامه داد: اعضای حاضر در جلسه بر اینکه باید با دوستی، همدلی و مودت کارها را پیش ببرند، اتفاق نظر داشتند. ما نیز از زحمات منصوریان و کادرفنی تیم که با سعه صدر مشکلات را در نیم فصل اول تحمل کردند، تشکر کرده و از کادرفنی با قدرت حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص اینکه چه زمانی لیست ورودی و خروجی نیم فصل اعلام خواهد شد، گفت: هرگونه اطلاع رسانی در زمینه نقل‌وانتقالات از سایت رسمی باشگاه به اطلاع خواهد رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز