بدون دلیل مرا قضاوت کردند

رحمتی: برای کی‌روش آرزوی موفقیت می‌کنم/ ترجیح می‌دهم با افراد صادق حرف بزنم

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۷۴۰۸
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال می‌گوید دوست ندارد درباره بازگشتش به تیم ملی صحبت کند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی رحمتی که شب گذشته در برنامه نود حضور یافته بود، درباره تصمیم خداحافظی اش از تیم ملی اظهار داشت: در آن مقطع تصمیمی احساسی گرفتم اما خیلی ها در جامعه بدون اینکه دلیل تصمیم من را بدانند مرا قضاوت کردند. از ابتدای این فصل به خودم قول دادم دیگر درباره این موضوع صحبت نکنم و تمرکزم روی خوشحال کردن هواداران استقلال باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر به عقب برگردیم باز هم از تیم ملی خداحافظی می کند یا خیر گفت: گذشته ها گذشته است. دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم زیرا نمی‌خواهم مردم فکر کنند که ذهن مهدی رحمتی هنوز به این موضوع معطوف است. در حال حاضر می‌خواهم فقط کار کنم و به جلو حرکت کنم.

رحمتی درباره اینکه آیا امید دارد با حل شدن مشکلش به تیم ملی دعوت شود گفت: ما با امید زنده ایم و هیچ کس از آینده خبر ندارد. باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی ادامه داد: در فوتبال ایران خیلی ها می‌گویند، می گویم و می گویم اما کسی حرفی نمی‌زند. این حرف ها برای آدم های ترسو است. اگر یک شخص واحد با یک حرف واحد صحبت کند من پاسخگو خواهم بود. وقتی یک شخص واحد با چند نوع ادبیات صحبت می کند من ترجیح می دهم که پاسخی ندهم و سکوت کنم. آقای فردوسی پور بعضی از سوالات شما مجهول ماند چون کسی با من روبه رو نشده که صداقت داشته باشد. شما یک نمونه آن را شنیدید. زمانی صحبت می کنم که آدم ها صادق باشند.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در بخشی دیگری از صحبت های خود، به مصدومیتش اشاره کرد و گفت: به خاطر اینکه در طول فصل بازی های زیادی انجام می دهم، زیاد مصدوم می شوم. البته اگر دقت کنید می بینید بازی مقابل سیاه جامگان اولین دیداری بود که به دلیل مصدومیت از دست دادم. شرایطم خطرناک بود و به همین خاطر ترجیح دادم به درمان مصدومیت بپردازم.

او افزود: زمانی که تیم ما بسته شد، خیلی ها تصور می کردند که استقلال امسال تیمی است که نهایتا بتواند سهمیه بگیرد اما کادر فنی با جذب بازیکنان جوان و با انگیزه تیم خوبی را جمع کرد. ما تیم هم دل و هم صدایی داریم. همین موضوع هم باعث شده امسال نتیجه بگیریم. تیم مان از بازیکنان با تجربه ای چون وحید طالب لو و حنیف عمران زاده بهره می برد که زمانی که درون زمین هستند برای تیم زحمت می کشند و زمانی که درون زمین نیستند به بازیکنان جوان روحیه می دهند.

وی تصریح کرد: اگر به بازی ابتدایی فصل توجه کنید می بینید که فقط آرش برهانی و سجاد شهباززاده و کرار از تیم سال قبل در بازی بودند. ما بازیکنان جوانی را جذب کرده بودیم که نیاز به هماهنگی داشتند.

رحمتی با بیان اینکه هرساله حواشی ای همراه او وجود دارد، گفت: امسال سعی کردم با کمک دوستانم حواشی اطرافم را کم کنم و به تمرین و بازی فکر کنم تا عملکرد خوبی داشته باشم. وظیفه دروازه بان این است گه گل دریافت نکند، به همین خاطر سعی می کنم توجهی به حواشی نداشته باشم و کار خودم را انجام بدهم.

وی در پاسخ به این سال که آیا تمرینات اختصاصی انجام می دهد، گفت: بله، من هر روز صبح از ساعت 7:30 الی 8 صبح تا حدود ساعت 10 زیر نظر آقای چیذری به طور اختصاصی تمرینات بدنسازی می‌کنم و سپس با آقای تراب پور هم تمرینات ویژه ای انجام می دهم. تمریناتی که گاهی در آن ها چشمانم را می بندم و بعد از ضربه چشمانم را باز می کنم و توپ را مهار می کنم. البته گاهی هم با توپ تنیس تمرین می کنم. البته آقای بابازاده هم که الان خارج از کشور هستند، بازی های مرا می بینند و نکاتی که به ذهنشان می رسد را به من می گویند.

رحمتی با اشاره به فوت هادی نوروزی اظهار داشت: یکی از بدترین خبرهایی که شنیدم، خبر فوت هادی نوروزی بود. من در مقطعی با او در تیم ملی هم بازی بودم. هادی به لحاظ اخلاقی نمونه بود.زمانی که فوت کرد هر کسی به هر طریقی سعی داشت یاد او را زنده نگه دارد، بنابراین تصمیم گرفتم بازوبند کاپیتانی را با عکس هادی ببندم. هیچ وقت هم کاری را برای ریا انجام ندادم.

وی در ادامه با بیان اینکه تماشاگران به خاطر گرانی بلیط به ورزشگاه ها نمی روند، گفت: اگر دقت کنید می بینید که زمانی که بازی ها رایگان می شوند، تماشاگران زیادی به ورزشگاه آزادی می روند. الان اگر یک نفر بخواهد به ورزشگاه برود باید چیزی حدود 70 تا 80 هزار تومان هزینه کند.

رحمتی درباره منصور پورحیدری هم اظهار داشت: منصور پورحیدری از بزرگان و اسطوره باشگاه استقلال است. او از اسطوره هایی بود که هیچ وقت به دنبال سهم خواهی نبود و هیچ وقت مصاحبه ای علیه مربی و یا بازیکنی انجام نداد. قبل از بازی با تراکتور به ملاقاتش رفتم و به جان فرزندم قصم خوردم که تیم پیروز شود.

وی درباره حضورش در تیم پیکان هم گفت: زمانی که شرایط به گونه ای شد که مرا در استقلال نخواستند، به خاطر شرایط فرزندانم تصمیم گرفتم به تیم پیکان بروم که هم حاشه کمی داشت و هم در تهران بودم. پیکان تازه به لیگ برتر آمده بود و بازیکنان خوبی را هم جذب کرده بود.ما در طول یک فصل فقط 28گل دریافت کردیم که 4 تای آن ها از روی نقطه پنالتی بود.

وی در بخشی دریگر از صحبت های خود تصریح کرد: هواداران استقلال از برنامه نود دلگیر هستند. زمانی که خبر آمدن من به نود منتشر شد، خیلی ها در صفحه شخصی من پیام گذاشتند که به این برنامه نیایم. من میدانم که عادل فردوسی پور زمانی که پشت میز برنامه می نشیند از هیچ تیمی طرفداری نمی کند. بهتر است بگردید و ببینید چرا هواداران استقلال از برنامه نود ناراحت هستند؟

در این لحظه فردوسی پور پاسخ داد: فکر می کنم بخشی از این اتفاق به خاطر مصاحبه های مربیان قبلی استقلال باشد. البته در نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن هم به طور مثال محمد نوازی ناراحت شده بود که این موضوع هم تاثیر داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز