احسانی: باید مشکلات سخت افزاری را رفع کنیم

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۱:۵۴:۲۸
کد خبر: ۳۵۷۵۴۷
احسانی: باید مشکلات سخت افزاری را رفع کنیم
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: با برگزاری دوره های آموزشی سعیمان بر این است تا دانش مربیان خود را مرتبا به روز کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، محمد احسانی، رئیس کمیته آموزش گفت: کمیته آموزش مرتبا نشست های خود را در راستای برنامه ریزی دوره های آموزشی برگزار می کند و در این راستا قصد داریم تا ارزیابی های لازم را برای اجرای هر چه بهتر برنامه های این کمیته انجام دهیم. همچنین برنامه ریزی مختلفی را برای برگزاری کلاس های آموزشی در سال آینده در دستور کاری خود قرار داده ایم. 

وی در ادامه گفت: هم اکنون یکی از برنامه هایی که کمیته آموزش مرتبا پیگیری می کند، تشکیل دوره های آموزشی دانش افزایی بر ای مربیان استانی است. ما به طور دائم و در هر ماه کلاس های تکمیلی و توجیهی را برای استانها به منظور به روز شدن دانش مریبان برگزار می کنیم.
 
احسانی درخصوص برنامه هایی که زیر نظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است  و در ایران برگزار می شود، گفت: برنامه های سال 2016 خود را به فیفا و AFC ارائه کرده و تمامی آنها مورد موافقت قرار گرفته و همکاری های دوجانبه و خوبی را با یکدیگر داریم. همچنین با همکاری کشورهای آلمان اسپانیا، نروژ و ژاپن در بخش بانوان و آقایان دوره های مختلفی نظیر دروازه بانی، مربیگری، بدنسازی و دربخش فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی برگزار کرده ایم که این امر به روند رو به رشد در بحث آموزش کمک بسزایی کرده و اکنون مربیان خوبی را در بخش های فوق تربیت کرده ایم.
 
وی در پایان یکی از بزرگترین مشکلات کمیته آموزش را بحث سخت افزاری دانست و گفت:  بزرگترین معضل ما مسائل سخت افزاری است. ما نیازمند کمپ اختصاصی برای آموزش مربیان هستیم تا با داشتن استانداردهای دقیق، بتوانیم بحث آموزش را رونق دهیم. خوشبختانه در بخش نرم افزاری مشکلی نداریم و با توجه به برگزاری دوره های مربیگری توجیهی و پیشرفته، مربیان تحصیلکرده ای  به چرخه فوتبال اضافه شده اند و جای امیدواری است که مربیان با فرا گیری علم به روز برای موفقیت هرچه بیشتر فوتبال تلاش کنند.بحث آموزش، بحث زمان بری است و نگاهم به آینده بسیار امیدوار کننده است فقط باید مسائل سخت افزاری خود را به حد ایده آل برسانیم.  
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز