رقابت در تیم باعث بالا رفتن سطح آمادگی می‌شود

جاور: تمرینات سختی را پشت‌سر می‌گذاریم/ شرایط اردو در کیش بهتر خواهد بود

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۰:۰۰
کد خبر: ۳۵۷۵۵۸
جاور: تمرینات سختی را پشت‌سر می‌گذاریم/ شرایط اردو در کیش بهتر خواهد بود
ملی پوش ایران گفت: رقابت بین بچه ها بسیار زیاد است و همه تلاش می کنیم تا بهترین باشیم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهسا جاور ملی پوش تیم ملی روئینگ بانوان در خصوص شرایطش در تیم ملی صحبت کرد.

وی رقابت بین پاروزنان این تیم را مثال زدنی خواند و اظهار داشت: تمرینات سخت و فشرده ای را پشت سر می گذاریم. مسابقات انتخابی المپیک در پیش است و با تلاش زیاد آماده حضور در رقابت ها می شویم.

ملی پوش ایران با اعلام خبر آغاز سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بانوان پس از مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا بلافاصله اردوها را پی گرفتیم چرا که فاصله زیادی تا مسابقات انتخابی نداریم و باید آماده این رقابت ها شویم.

وی با بیان این مطلب که تمرینات سختی را پشت سر می گذارد بیان کرد: تمرینات مستمر و پرفشاری با حضور 6 قایقران در دریاچه آزادی داریم. رقابت بین بچه ها بسیار زیاد است و همه تلاش می کنیم تا بهترین باشیم.

جاور حضور در اردوی کیش و 2 اردوی برون مرزی را برنامه های پیش روی تیم روئینگ بانوان پیش از مسابقات انتخابی عنوان کرد و افزود: این مرحله از اردو آغاز شده و از 23 دی ماه قرار است به کیش برویم. شرایط در دریاچه آزادی مهیا است اما هم پیست استاندارد روئینگ نیست و هم اینکه آلودگی هوا بعضی روزها مانع برگزاری تمرین می شود اما در کیش تمرینات هوازی را در هوایی مطلوب انجام خواهیم داد.

وی افزود: پس از اردوی کیش هم در تهران تست انتخابی داریم و 4 نفر برتر به اردوی برون مرزی در هلند اعزام می شویم. واقعا تدارک این اردو از سوی فدراسیون کار هوشمندانه ای بود و تمرین در این فصل با توجه به زمانی که تا مسابقات باقی مانده در پیست استاندارد نقش مهمی در روند آمادگی مان خواهد داشت.

جاور با در نظر گرفتن شرایط و برنامه های پیش روی تمرینی تیم روئینگ تصریح کرد: فکر می کنم این رقابتی که ایجاد شده، به بالا رفتن سطح کیفی همه بچه ها کمک کند. من هم به نوبه خودم تلاشم را خواهم کرد که جزو نفرات برتر به اردوی برون مرزی اعزام شوم و با کسب آمادگی کامل جزو تیم اصلی به مسابقات انتخابی المپیک راه پیدا کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز