از کادر فنی راضی هستم

ناطق نوری: اگر در المپیک مدال بگیریم از فدراسیون بوکس می‌روم

۱۳۹۴/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۰:۵۱
کد خبر: ۳۵۷۶۴۲
ناطق نوری: اگر در المپیک مدال بگیریم از فدراسیون بوکس می‌روم
رئیس فدراسیون بوکس گفت: بوکس اگر یک بار در المپیک مدال بگیرد، من خداحافظی می‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، مراسم تجلیل از بوکسورهای تیم جوانان امروز با حضور احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون، فرهاد بهنیا عضو هیأت رئیسه فدراسیون، احسان روزبهانی تنها بوکسور المپیکی ایران، اکبر احدی سرمربی تیم ملی، جلال رنجبر عضو هیأت رئیسه، فریبرز شمس مسئول سازمان لیگ، محمد عاشری سرمربی تیم جوانان و عیسی گل‌محمدی مربی تیم جوانان امروز برگزار شد.

احمد ناطق نوری رئیس فدراسیون بوکس در صحبت‌های خود اظهار داشت:‌ امیدوارم بوکسورهای حاضر در این مراسم بتوانند در آینده مدال‌آوری و افتخارآفرینی کنند. از روزبهانی هم برای موفقیت‌هایش تشکر می‌کنم هر چند که او در برخی مواقع صحبت‌هایی را مطرح می‌کند که باعث ناراحتی ما می‌شود.

وی افزود: امیدوارم رسانه‌ها در بازتاب بوکس ما را یاری کنند تا مردم بوکس را بیشتر بشناسند. به هر حال منتقدان هم نباید کاری کنند که چهره بوکس بین مردم زشت بشود. افرادی که انتقاد می‌کنند باید صحبت‌های خود را به ما بگویند، چرا که در غیر این صورت انتقاد آنها تخریب است و به ضرر همه خانواده بوکس است.

رئیس فدراسیون بوکس عنوان کرد: اینکه من مانده‌ام و بوکس را هدایت می‌کنم، به خاطر این است که مدیون بوکس هستم. من حقوق‌بگیر نیستم و برای بوکس تلاش می‌کنم و سرمایه می‌آورم. برای هدایت بوکس از پست سیاسی‌ام استفاده کرده‌ام. بنده اگر با این رشته آشنایی نداشتم، سال 42 در درگیری که برایم پیش آمد کشته می‌شدم، چرا که در اوایل انقلاب به خاطر فعالیت‌های سیاسی می‌خواستند مرا بکشند. زمانی که هدایت فدراسیون را به من پیشنهاد کردند، غفوری‌فرد در آن مقطع با من رابطه خوبی داشت و پس از ترخیص، هدایت فدراسیون را به من پیشنهاد کرد.

ناطق نوری عنوان کرد: خوشبختانه بنده پیش پورمحمدی رفتم و در صدا و سیما با او جلسه‌ای داشتم و اعلام کردم که از مراجع تقلید برای فعالیت بوکس مجوز داریم و هیچ مشکلی ندارد. امیدوارم که بتوانیم با صدا و سیما رابطه خوبی برقرار کنیم تا مسابقه ما پخش مستقیم داشته باشد. به دنبال اسپانسر هستیم تا هزینه پخش مستقیم از سوی صدا و سیما را پرداخت کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با تقدیر و تشکر از اکبر احدی گفت: من از کادر فنی راضی هستم، روزبهانی که با او کار می‌کند او نیز از عملکرد او ابراز رضایت کرده است. او در دوران قهرمانی خود عملکرد قابل قبولی داشت و در عرصه مربیگری نیز موفق است.

وی در پایان گفت: دوستان رسانه‌ای هم در طول این سالها به ما کمک کردند و خوشحالیم که عیب ما را مطرح می‌کنند، چرا که با مطرح شدن عیب‌مان می‌توانیم پیشرفت کنیم. بوکس اگر یک بار در سکوی المپیک قرار بگیرد، جایگاهش ثبت خواهد شد و من از بوکس خداحافظی می‌کنم و جایم را به فردی دیگر می‌دهم که توانایی اداره این مجموعه را داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز