رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان‌ومعلولین اعلام کرد:

اعزام ۹۳ ورزشکار به دو رویداد ورزشی در امارات/ برگزاری کارگاه آموزشی برای ملی‌پوشان اعزامی

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۲۸:۴۷
کد خبر: ۳۵۷۸۱۸
اعزام ۹۳ ورزشکار به دو رویداد ورزشی در امارات/ برگزاری کارگاه آموزشی برای ملی‌پوشان اعزامی
ورزشکاران اعزامی به رقابت های دوومیدانی فزاع امارات و قهرمانی آسیا، از امروز در کارگاه آموزشی شرکت می کنند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، ورزشکاران اعزامی به رقابت های دو و میدانی فزاع امارات و قهرمانی آسیا، از امروز در کارگاه آموزشی با موضوع مبارزه با دوپینگ، تست پزشکی و کنترل کلاس بندی شرکت می کنند.

علی اصغر هادی زاده، رئیس انجمن دوومیدانی با اعلام این خبر گفت: به صورت معمول ورزشکارانی که به رقابت های برون مرزی اعزام می شوند باید در خصوص مبارزه با دوپینگ، مسائل فنی و سایر مواردی که در طول سفر به آن نیاز پیدا می کنند، آموزش ببینند.

وی افزود: این آموزش ها در طول برنامه های اردویی ارائه می شود و از آنجا که تیم ملی دوومیدانی اردوی متمرکز ندارد و ملی پوشان به صورت غیر متمرکز در شهرهای محل سکونت خود تمرین می کنند، مقرر شد طی دو روز و به صورت جداگانه، ورزشکارانی که به مسابقات فزاع امارات و نیز مسابقات قهرمانی آسیا در امارات، اعزام می شوند، در دوره های آموزشی شرکت کنند.

رئیس انجمن دوومیدانی گفت: اکثریت ورزشکاران اعزامی به این مسابقات جدید هستند و به همین خاطر علاوه بر آموزش دوپینگ، کلاس بندی آنها کنترل می شود و تست های پزشکی مورد نیاز از آنها بعمل می آید.

وی در خصوص مسابقات پیش رو اعلام کرد: تا پایان سال دو رویداد برون مرزی برای رشته دو و میدانی داریم که هر دو آنها در امارات برگزار می شود، اولین رویداد مسابقات قهرمانی آسیا است که از 13 تا 20 اسفند برگزار می شود و برای این رقابت ها 34 ورزشکار اعزام می کنیم.

هادی زاده در همین زمینه اضافه کرد: رویداد بعدی، مسابقات بین المللی فزاع است که از 25 اسفند تا یکم فرودین در جریان است و برای این مسابقات نیز 59 ورزشکار اعزام می شوند.

هادی زاده در پایان خاط نشان کرد: با توجه به اینکه اکثریت ورزشکاران اعزامی به این مسابقات از نفرات جدید هستند، می توان گفت با این دو اعزام پشتوانه سازی خوبی برای رقابت های پاراآسیایی اندونزی انجام می شود.

کارگاه های آموزشی یاد شده از امروز، 16 دی ماه در محل فدراسیون آغاز شده و تا 18 در جریان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز