به خاطر یک پیشنهاد از ایران رفتم

نمازی: کار با کی‌روش برای من مثل دانشگاه بود

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۸:۴۱
کد خبر: ۳۵۷۸۳۴
نمازی: کار با کی‌روش برای من مثل دانشگاه بود
سرمربی تیم ملی زیر 18 سال آمریکا می‌گوید کار کردن در این تیم برای او مهم‌تر‌ از فعالیت در تیم ‌زیر 19 ساله‌های این کشور است.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، امید نمازی که روز گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی زیر 18 ساله آمریکا انتخاب شد درباره این انتخاب گفت: حدود یک ماه قبل فدراسیون فو‌تبا‌ل آمریکا از من خواست هدایت تیم زیر 19 ساله‌ها را بر عهده بگیرم، اما وقتی خاویر پرس از سرمربیگری تیم زیر 18 ساله‌ها کناره‌گیری کرد و به تیم دیگری رفت، از من خواسته شد تا هدایت این تیم را برعهده بگیرم.

وی افزود: برای من کار در تیم زیر 18 سال مهم‌تر‌ از حضور در تیم زیر 19 ساله‌ها است، چرا که من هم اکنون دستیار تیم زیر 20 ساله‌های آمریکا هم هستم و بازیکنان این تیم زیر 18 سال ها در مرحله بعد به تیم زیر 20 ساله‌ها می‌روند و ما می‌توانیم ارتباط و تعامل خوبی با هم داشته باشیم.

نمازی درباره شروع کارش در فو‌تبا‌ل ایران نیز گفت: در سال 2010 و وقتی در باشگاه شیکاگو رداستارز فعالیت می‌کردم محمد خاکپور برای حضور در تیم استیل‌آذین به من پیشنهاد داد. یک سال پس از آن به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش به تیم ‌ملی ایران اضافه شدم و باید بگویم کار با کی‌روش مثل حضور در دانشگاه بود.

وی درباره جدایی‌اش از تیم ‌ملی ایران نیز گفت: هنگامی که در تیم ‌ملی ایران حضور داشتم با پیشنهاد فدراسیون فو‌تبا‌ل آمریکا برای حضور در تیم زنان روبرو شدم و چون زندگی‌ام در آمریکا بود این پیشنهاد را پذیرفتم، چرا که فرصت بسیار خوبی را در اختیار من قرار می داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز