کفاشیان قبول کرد رای نداشته باشد

عزیزی خادم: سعودی‌ها فوتبال را آلوده کردند

۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۹:۳۲
کد خبر: ۳۵۸۰۰۱
عزیزی خادم: سعودی‌ها فوتبال را آلوده کردند
عضو هیات رئیسه فدراسیون گفت: مسئولان عربستانی با این اقدام ناپسند فضای فوتبال را آلوده کردند.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، شهاب الدین عزیزی خادم در مورد نشستی که امروز با روسای هیات های فوتبال کشور داشتند گفت: این یک نشست عادی برای بررسی وضعیت هیات ها و بررسی مشکلات آنها بود که معمولا برگزار می شود و مورد خاصی نیز نبود.

عزیزی خادم در مورد تغییراتی که در اساسنامه صورت خواهد گرفت گفت: بخشی از جلسه امروز هم به اساسنامه فدراسیون فوتبال اختصاص داشت. البته اعضایی که در این نشست حضور داشتند بخشی از اعضای مجمع بودند. با این حال مواردی که قرار است در جلسه روز 23 دیماه بررسی شود هم امروز طرح موضوع شد.

وی افزود: مباحثی که در خصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال باید گفته می شد در رسانه ها گفته شده است. معمولا اساسنامه ها سالی یک بار مورد بازبینی قرار می گیرند. مسائلی که امروز مطرح شده بود چیز تازه ای نیست و چند ماه پیش مطرح شده بود. با این حال اعتقاد داریم کارشناسان و صاحب نظران باید بیایند و کمک کنند. مسئولان فدراسیون هم نگاه دموکراتیک دارد که نهایتا این موضوع به خروجی بهتر اساسنامه کمک خواهد کرد.

عزیزی خادم خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است خیلی بهتر بود که اساسنامه زودتر به ارزیابی گذاشته می شد. با این حال این تغییرات شکلی است و تصمیم نهایی را مجمع خواهد گرفت. ممکن است اعضای مجمع این تغییرات را نپذیرند. کما اینکه در آینده هم اساسنامه بازهم نیازمند تغییراتی خواهد بود.این مجمع باید آبان ماه برگزار می شد اما برخی صورتحساب های مالی آماده نبود و به همین خاطر مجمع به نزدیکی انتخابات فدراسیون فوتبال موکول شد.

عزیزی خادم در مورد اینکه برگزاری این جلسه با حضور کفاشیان و شائبه هایی که بوجود امده است گفت: این جلسات در سالهای قبل هم برگزار شده است و کسانی که این شائبه را دارند نظرات شخصی شان را مطرح می کنند. من چنین برداشتی ندارم.

وی در مورد اینکه آیا بالاخره علی کفاشیان به عنوان رئیس مجمع حق رای خواهد داشت یا خیر گفت: چون ایشان نای رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیاست می تواند رای داشته باشد اما خودش هم قائل به این شد که در مجمع رای نداشته باشد.

عزیزی خادم در مورد اقدام عربستانی ها گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال یک واکنش قوی و منسجم به این اتفاق داشته باشد. اعتقاد من این است که بستر فوتبال را نباید آلوده کرد. بار اولشان نیست که این کار را کردند. آنها هم به طبع ماجراجویان سیاسی شان دست به این اقدام زدند. فدراسیون باید واکنش قویتری به این موضوع داشت. رفتار عربستانی ها کاملا ناپسند و نکوهیده بود. در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی نمی افتد که بیایند و فضای فوتبال را آلوده کنند.

وی در مورد افزایش سن نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال در اساسنامه جدید گفت: این یک مسئله شخصی است که باید از خود آقای کفاشیان بپرسید. با این حال این مجمع است که در این مورد تصمیم گیری می کند نه اشخاص. هر چه مجمع مصوب کرد همه باید تمکین کنند.

نظر شما